اولمرت سخنان نتانیاهو علیه ایران را رد کرد

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی ادعا‌های بنیامین نتانیاهو علیه ایران در دیدار با بایدن را سخنانی پوچ توصیف کرد.

پایگاه خبری فلسطینی معا نوشت: ایهود اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با تأکید بر اینکه این رژیم گزینه نظامی علیه ایران ندارد، ادعا‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق این رژیم را علیه ایران در دیدار با رئیس جمهور آمریکا، سخنانی پوچ توصیف کرد.

برخی رسانه‌های اسرائیلی به نقل از ایهود اولمرت نوشتند اسرائیل علیه ایران گزینه نظامی ندارد و هر کسی که بگوید اسرائیل یک گزینه نظامی به معنای جنگ و حمله فراگیر در اختیار دارد؛ چنین چیزی وجود ندارد.

اولمرت افزود: «به نظر من رئیس دولت سابق (بنیامن نتانیاهو) از بیش از یکسال پیش از قبول تازه‌ترین تحولات خودداری می‌کند و به جای آن سخنان پوچی مطرح می‌کند. از اصل و اساس بسیار روشن است که اسرائیل گزینه نظامی ندارد و هر کسی که بگوید اسرائیل دارای گزینه نظامی به معنای جنگ و حمله فراگیر است؛ چنین چیزی وجود ندارد. این گزافه گویی است و برخی پیش بینی‌ها نیز عامل چنین گزافه گویی‌ها هستند و نمی‌شود به آن‌ها عمل کرد.»

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از نتانیاهو پس از دیدارش با بایدن اعلام کردند: «به بایدن گفتم ما یک چیز می‌خواهیم. تحریم‌های اقتصادی کفایت نمی‌کند و گزینه نظامی حقیقی نیاز است و بدون آن نمی‌توان ایران را متوقف کرد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۶:۲۸ ۲۴ تير ۱۴۰۱
نتانیاهو باید انتقامش را از اسراییل بگیرد. خود نتانیاهو خوب میداند چرا و بخاطر چه کسی باید انتقام از اسراییل بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۴ تير ۱۴۰۱
منتظر روزی هستیم که انتقام بیماران تحت تحریم آمریکا را بگیریم
آخرین اخبار