برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری

آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (صلاحیت طراحی) امروز ۲۳ تیر ماه در استان فارس برگزار شد.

محمود رضان طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۶۳  نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (صلاحیت طراحی) امروزپنجشنبه ۲۳ تیرماه در استان شرکت کردند، گفت: از این تعداد ۸۰۵ نفر زن و ۶۵۸ نفر مرد هستند که دراین کارزار علمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند

او گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری (صلاحیت طراحی) همزمان با سراسر کشور امروز پنجشنبه ۲۳ تیر از ساعت ۷:۳۰ صبح به مدت ۷ ساعت در پنج حوزه برگزار شد.

طالبان گفت: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز، دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی شیراز، دانشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا (س) -دختران شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون حوزه آقایان و بانوان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتی با تاییدیه ثبت نام آزمون مجاز نیستند.

او هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته معماری (صلاحیت طراحی) در پایه ۳ برای مهندسین بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار