حیدرپور: پرسپولیسی ها قول پرداخت مابقی طلب رضایت نامه گل محمدی را دادند

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: طی توافق با باشگاه پرسپولیس قرار شد که مابقی مبلغ رضایت نامه گل محمدی را در ۳ چک پرداخت کنند.

اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: ما با باشگاه پرسپولیس  در مورد مابقی مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی توافق کردیم و درویش مدیرعامل باشگاه ۳ چک داد که قرار است این چک‌ها در ۳ ماه آینده پاس شوند. به هر حال پرسپولیسی‌ها قول دادند تا مشکلی پیش نیاید. سرخپوشان با ارائه توافق نامه به فدراسیون فوتبال  می توانند  محدودیت های داخلی  نقل و انتقالاتی خود را مرتفع کنند. 

باشگاه پرسپولیس به علت پرداخت نکردن مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی به باشگاه شهر خودرو از سوی کمیته تعیین وضعیت به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان محکوم شد که نزدیک به ۳ میلیارد تومان این مبلغ باقی مانده که قرار است پرسپولیسی‌ها در ۳ چک این مبلغ را پرداخت کنند.  

اجازه خروج باشگاه شهر خودرو از مشهد را ندادند 

حیدرپور درباره وضعیت مالکیت باشگاه شهر خودرو گفت: دوستان اجازه خروج باشگاه را از مشهد ندادند و منتظر هستیم فردی  در استان پیدا شود تا مالکیت  باشگاه را در اختیار بگیرد. البته چند نفر در یکی، ۲ روز پیش برای خرید باشگاه شهر خودرو مراجعه کردند، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.  

حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو قصد واگذاری مالکیت باشگاه را دارد، اما هنوز توافقی با متقاضیان خرید باشگاه صورت نگرفته است.  

منتظر هستیم تا تکلیف باشگاه شهر خودرو مشخص شود 

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: ما بازیکن جدیدی به خدمت نگرفتیم و وضعیت سرمربی تیم هم مشخص نیست و منتظر هستیم تا تکلیف باشگاه معلوم شود تا در این باره تصمیم بگیریم.  

تیم فوتبال شهر خودرو با  کسب  ۱۷ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی همراه با تیم فجر شهید سپاسی به لیگ دسته یک سقوط کرد. 


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار