افزایش رانندگی خانم‌ها در عرصه اجتماع و افزایش مشارکت‌های اجتماعی

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شاهد افزایش مشارکت‌های اجتماعی خانم ها در در سطوح و مشاغل مختلف هستیم

سرهنگ رابعه جوانبخت  گفت: با توجه به حضور چشمگیر خانم‌ها در عرصه اجتماع و افزایش مشارکت‌های اجتماعی ایشان در در سطوح و مشاغل مختلف، ما این روز‌ها شاهد افزایش تعداد رانندگان خانم هستیم.
او گفت: در واقع رانندگی برای خانم‌ها به یک نیاز اجتماعی تبدیل شده است و خیلی وقت‌ها شما شاهد هستید که خانم‌ها رانندگی را برای شغل خود در نظر و انتخاب کرده اند خیلی‌ها شغل سرویس مدرسه و برخی تاکسی و حتی تاکسی‌های اینترنتی را برگزیده اند و شما می‌بینید که این روز‌ها تعداد راننده‌های خانم که ابتدای صبح به محل کار خود مراجعه می‌کنند تعداد بیشتری هست.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: درواقع به آماری که شرکت‌های بیمه اریه کرده اند می‌توان استاند کرد که میزان خسارتی که در تصادفات راننگی به رانندگان خانم اعطا شده بسیار کمتر از آن مبلغ خسارت‌هایی هست که به رانندگان آقا داده شده است.

سرهنگ جوانبخت گفت: البته این نکته هم باید مد نظر قرار بگیرد که هنوز بین فراوانی رانندگان خانم و آقا یک اختلاف چشمگیری را شاهد هستیم، چرا که تفاوت رانندگی آن‌ها این است که معمولا تخلفاتی که از درجه ریسک پذیری و یا خطر پذیری کمتری را دارند است که خانم ها، چون با احتیاط‌تر عمل می‌کنند شدت و میزان تصادفات و تخلفات آن‌ها هم نوع دیگری دارد و در واقع متفاوت با تخلفاتی است که آقایان انجام می‌دهند.

برچسب ها: تصادف ، راهور ، خانم ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار