عضو کمیسیون انرژی مجلس:

نمی‌خواهیم تاريخ و جغرافی گوش بدهیم/ تیم مذاکره‌کننده به مجلس گزارش دهد که در مذاکرات چه خبر است

عباسی گفت: پس از یک سال از برگزاری مذاکرات هسته ای با گروه جدید، باید دقیق بگویند چه اتفاقی افتاده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جلسات رسمی و غیر رسمی مجلس از توضیحاتی که ارائه می شود، متوجه نمی شوم در مذاکرات هسته ای چه خبر است. تاریخ و جغرافیا نمی خواهیم گوش بدهیم. باید دقیق بگویند چه اتفاقی می افتد. آقای باقری هم اگر قرار است چیزی نگویند، اصلا به مجلس نیایند.

آقای عباسی به خبرگزاری ایسنا هم گفته به عنوان یک نماینده مجلس، خواستار دریافت متن مذاکرات هسته ای است.

این گفته پس از پایان مذاکرات ایران با نماینده اروپا در دوحه پایتخت قطر مطرح می شود؛ مذاکراتی که در هفته های گذشته با اعلام معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا "بی نتیجه" پایان یافت.

در این دور از مذاکرات هسته ای، ایران و آمریکا به صورت غیرمستقیم اما تنها با حضور هماهنگ کننده و نماینده اتحادیه اروپا گفتگو می کنند؛ جمهوری اسلامی پس از خروج یک طرفه آمریکا از توافقنامه برجام تاکنون، در مذاکرات هسته ای با این کشور پشت یک میز ننشسته است.

انریکه مورا ۸ تیر ماه با پایان مذاکرات دوحه، از اینکه "هنوز پیشرفتی که تیم اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده این مذاکرات نسبت به آن امیدوار بود، به دست نیامده"، ابراز تأسف کرد.

با این حال او گفت که "با فوریت بیشتری برای احیای یک توافق کلیدی و عدم اشاعه و ثبات منطقه ای ادامه خواهیم داد."

سخنگوی جدید وزارت امور خارجه ایران هم همان روز اعلام کرد علی باقری و انریکه مورا طبق روال همیشه، با یکدیگر در تماس خواهند بود.

در حالیکه اسفند ماه پارسال سخنگوی وقت وزارت امور خارجه ایران از آماده شده حدود ۹۸ درصد پیش نویس توافق مشترک هسته ای خبر داده بود، اما هنوز نتیجه ای در بر نداشته است.

همان زمان، آقای خطیب زاده موضوعات باقی مانده را در مورد "رفع تحریم‌ها، تضمین ها و برخی از ادعاهای سیاسی که در مورد فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران است" اعلام کرده بود.

آقای عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت که "وقتی تنها ۲ درصد از مسائل مانده، یعنی وزن آن مهم است. چرا به نتیجه نمی رسد؟ چون اصل مشکلات در همان ۲ درصد است. برای مصرف داخلی می گویند اینقدر از مذاکرات حل شده و همه فکر می کنند ۲ درصد مانده و همه چیز حل می شود."

بر اساس قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، اگر کشورهای ۱+۴ برای اجرای تعهداتشان و رفع کامل تحریم­ ها از جمله تحریم های هسته­ ای، نظامی، حقوق بشری و علیه ایران اقدام کنند، دولت باید گزارش دقیق اقدامات انجام شده را به مجلس ارائه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
عدم تصویب برجام به ضرر ی کشور ایران نفع چتدکشور روسیه چین عرعرستان و قطر برافروش نفت وگازخصوصابیشتر از متابع مشترک وبه حال سایر کشورهد من جمله امریکا هیچ فرقی نداره البته اسراییل هم از عدم توافق همچون اصولگرایان حمایت میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
اشتباه مثبت دادم . طرف دوزار تحلیل نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
قصدی برای توافق با امریکا نیست. تمام. مردم سر کارند تا فقط با وعده روزهای خوبی که هچ وقت نمی آیند عمر خود را سر کنند و دم نزنند. هیچ کسی وضعیت را درست نمی کند. و فقط این مردم هستند که می توانند وضعیت خود را تغییر دهند.
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۰:۴۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
شما اگر به درستی مسائل برجام رو دنبال میکردید اصلا قرار نیوده امزیکا به تعهدهای خودش عمل کند .هدف معطل نمودن کشور و عقب ماندگی کشور بوره که در دولت قبل به درستی امریکا موفق شد کشور را ۸ سال بدون هیچ هزینه ای از پیشرفت ایران جلوگیری نماید .اما در این دولت کارهای راهبردی دور زدن تحریمها و بی اثر کردن ان اغاز شد .مشکل ما تولید و نابسامانی در ادارات دولتی ماست و مسائل بانکی و چند موضوع دیگر که شکر خدا این دولت دنبال حل انهاست .البته رفتار نا مردم هم خیلی تاثیر دارد باید اگر پولی مازاد داریم بجای دلالی و دنبال سود بیشتر ، انرا در راه تولید کشور مصرف کنیم چه بصوزت قرضالحسنه در بانک یا تعاونی های کوچک تولید .پول مازاد ما مردم باید از صف خرید طلا و ارز و .... بیاد بیرون چون بخش زیادی از نشکلات بخاطر این هست .اون موقع ارزش پول ما کم نخواهد شد بلکه رشد خواهد کرد .این پول مازاد و سرگردان همانند سیل هست و عواقب سیل رو میدونیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
با این همه زورگویی آمریکا و اخلال در اجرای برجام و زیاده خواهی من موندم چرا شما اینقدر سنگ آمریکا را به سینه می‌زنید و آرام و قرار ندارید شما غرب زده ها اگر اینقدر که به‌ فکرم آمریکا هستید به فکر کشور بودید.این وضع ما نبود برید شناسنامه آمریکایی بگیرید و خودتان را راحت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
نماینده مجلس توی این وضعیت بعنوان روحانی کاروان رفته حج
Iran (Islamic Republic of)
س
۰۷:۳۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
آقای عباسی مثل شمر نباشی، که نزدیک بود شهید شود ولی ماند آخر امام را کشت، زیر پایت بسیار لغزنده است
Canada
حمیدرضا میرکیانی
۰۶:۴۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام , یعنی واقعاٌ این بنده خدا نمیداند یا نمیفهمد , ایران به دنبال تضمین است از طرف امریکائی , که دوباره نزند زیر همه تعهداتش , طرف اروپائی هم که در مقابل امریکا فلج است , بدون امریکا نمیتواند تصمیم مستقل بگیرد , این آقای عباسی دنبال چیست , یک توافق که پایش امضای کری باشد , و بعد از توافق و عمل به همه تعهدات از طرف ایران , برهم زدن میز بازی توسط یک دیوانه مثل ترامپ ؟؟/ آیا این توافق خوب بود که جناب عباسی به دنبال توافقی دیگر است , با همان محتوا ؟؟ آقای عباسی , مذاکرات باید با تعهد و تضمین اجرائی همراه باشد وگرنه توافقی در کار نیست , با بدعهد باید محکم مذاکره کرد , با پسته خوردن و لبخند زدن و التماس نمیشود به توافقی دست پیدا کرد که کرامت ملت ایران در آن باشد !!!! افتاد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۱:۳۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اقای عباسی دولت ما به تکدی گری در دربار امریکا به لطف اکبر هاشمی رفسنجانی معتاد شده و ترک عادت موجب مرض است. دولت ما متکدی امریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۴۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
تا وقتی با همه دنیا دشمنید همینه که هست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کلا شما تو فضایی!!!عالم و آدم می دونند آمریکا و اروپا چه مصیبتی دارند سر مردم دنیا میارند. شما هنوز تو دهه 70 زندگی میکنی داداش؟؟؟ساقیت موتوریه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
باهمه دنیا دشمن نیستیم چندتا کشور زیاده خواه غربی رابطه نداریم یا کم فروغ است شما هم تا زمانی مسئله کدخدا توی ذهنتون است فکر غلط می کنید
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۰:۴۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چه کسی چنین چیزی گفته ؟ از خودت حرف میساری .شما اطلاعاتت ناقصه .چندتا دولت زورگو با ما دشمن هست .حتی مردم عادی این دولتها با ما مشکلی ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۰ تير ۱۴۰۱
تو بیست دقیقه برجام تصویب کردین مملکت به فنا دادین
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۰:۴۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مطمئنی برجامو ایشون تصویب کرده؟!
اینقدر اطلاعاتتون بالاس واقعا حیفید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مملکت الان خیلی گل و بلبل هست چه ربطی به برجام داره .دزدی و اختلاس و بی لیاقتی و کار نابلدی مسئولین مملکت رو به اینجا کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اینکه کی تصویب کرده مهم نیست کی تایید کرده مهم ...لطفا از دوستانتان در شورای نگهبان قانون اساسی بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اصولگرایان از اول هم مرد مذاکره نبودن
مذاکره موفق یعنی هم شما یه چیزی را قبول داشته باشی هم طرف مقابلت نه اینکه هر دو فقط حرف خودتان را بزنید
امریکا جهان خوار است قبول داریم اما مردم ما هم نیازمند امکانات هستند باید با دشمنان طوری رفتار کنیم که منافع مردم ما به خطر نیافتد مردم را در تصمیم گیری هامون باید حتما در وهله اول بگذاریم چون همین مردم بودن که هشت سال جنگیدن و کشور را نجات دادن کشور بی مردم هیچ چیز نیست!!! اگر امتیازی هم به امریکا بدهیم ما درک میکنیم که بدلیل رفاه مردم بوده و دیپلماسی همانطور که در گذشته به انگلیس و روسیه امتیازاتی دادیم اما ایران را سرپا نگه داشتیم مملکت داری سخته به همین دلیل که هم باید مردم را راضی نگه داشت هم آیندگان را در نظر داشت که در مورد منافعی که دادیم بعدا چه فکر میکنند
یه زمانی کشور ما را ارتش روس و انگلیس گرفت یه کسی بنام فروغی رفت پای مذاکره و دو طرف را راضی کرد از ایران بروند اینطوری کشور را نجات داد اون موقع هم امتیاز حتما دادیم اما در عوض کشور را نجات دادیم امروز سوال این است اولویت در مذاکرات چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۵ ۲۰ تير ۱۴۰۱
عزیز من اخه الان که برای عقد قرارداد مذاکره نمی کنند که بدو بستون باشه. الان بایستی برجام را اجرا کنند . حالا امریکا بخاد همین که پذیرفته را هم نده که دیگه هر عقلی میگه برجام بدون منافعش برای ایران بی معنی است و نباشه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
من نمیدونم بعضیا چی از مذاکره میخوان. اگه امضای چیزی باشه که برات نوشتن که دولت قبل تمام و کمال انجامش داد. به قول اون قبلی باید به دنبال برد برد باشی. وقتی طرف مقابل تحریم رو بر نمیداره و تضمین نمیده که بازی در نیاره (تضمین به معنای ایجاد هزینه برای خروج) پس دقیقاً به دنبال چی هستید؟ حالا خوبه داریم میبینیم که الآن دیگه کمتر شرکتی پیدا میشه بگه مشکل تولید دارم به علت تحریم. در گذشته این مشکل رو در کدال میدیدیم که شرکت ها با مشکل فروش و ارز و مواد اولیه و ... روبرو بودند ولی خداروشکر الآن وضعیت شرکتها خیلی خیلی بهتر از گذشته است.
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مجلس نابلد، نا مسئول از کشور و از حقوق ملت دفاع و حمایت نمی کند. دولت قبلی همه حق و داشته های اتمی کشور را داد و یا سیمان ریخت و حالا هم نمی دانند که مذاکره در باره برجام است یا کارت سبز یا ۷۰۰ سکه طلا.
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مجلس نابلد، نا مسئول از کشور و از حقوق ملت دفاع و حمایت نمی کند. دولت قبلی همه حق و داشته های اتمی کشور را داد و یا سیمان ریخت و حالا هم نمی دانند که مذاکره در باره برجام است یا کارت سبز یا ۷۰۰ سکه طلا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اگر فرض پروژه نفوذ در مقامات صحیح باشد. همین عباسی قطعا با این اظهار نظرهاش یکی از نفوذهای مرموز هست.
اصلا مگه شما آقای عباسی چه گلی به سر مردم زدی که اینجور طلبکاری؟
مملکت رئیس جمهور داره. وزارت خارجه داره و مجلس هم کمیسیون سیاست خارجی.... شما با این سنگ اندازی قطعا دشمن مردم در مشکلات اقتصادی و مخالف ایران و همسو با اسرائیل هستید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مملکت خیلی مفتخور داره عزیز این باج دادن ها سیاست و مملکت داری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۰ تير ۱۴۰۱
چقدر حرف مفت و مفت گویی هر کی هم به نفع این کشور بگه انگ اسراییلی بهش میچسبونید همه دلسوزان باهوش را میشناسند قطعا دکتر عباسی از دلسوزان خوب این کشورند
Germany
Mohi
۲۱:۲۹ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اسرائیل چرا باید از غنی سازی سطح بالا و همچنین استفاده از سانتریفیوژهای IR6 در ایران خوشحال باشد ؟ اگر برجام هم از جهت اقتصادی خیر و برکتی داشت که در همان مرحله اول که تمام دار و ندار هسته ایی ایران را دولت ۱۱-۱۲ تحویل کدخدا خودشان داد در سر سفر مردم شریف ایران آمده بود . هر کس فکر کند رژیم تروریست و راهزن‌ آمریکا بجز زبان زور زیان دیگری را می فهمد یقینآ نادان تمام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
دادش ایبجا را داری اشتباه میزنی ،عباسی یکی از دانشمندان هسته ای هست که از ترور نافرجام جان سالم بدر برد
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۸:۱۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مذاکرات فرسایشی شده

هیچ دستاورد مثبتی دیده نشده .

چندین ساله که به همین منواله .
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۱:۱۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
هدف همین بوده .درجا زدن ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مثلا چیا بیاد به مردم بگه وقتی عرضه هیچ کاری ندارن تا حالا تو کدوم حوزه ای یه کاری را پیش بردن همش روبه عقب وخرابکاری
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۵۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
همین برجام که پدر مردم و کشور را ذر اورده ، آشی بود که دولت حسن روحانی و یارانش پُختن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرا دولت جدید نتونست درستش کنه؟؟؟ فقط میتونن واسه خودمون گرونی ببار بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
تیم کنی وجلیلی بدنبال توافق نیستند وسعی میکنند مثل زمان احمدی نژاد مسایل حاشیه را دنبال بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
برجام باشه یا نباشه زندگی مردم رو یکسان کنید طوری مملکت رو اداره کنید که کسی نتونه از رنج و زحمت دیگران بخوره سود سازی نکنید دست دلال و مفت خور باید قطع شه همه حق داشتن خانه و ماشین و زندگی با اسایش رو دارند این دو اتیشه هایی که نمیخوان مذاکره باشه یه مشت دلال و کاسب تحریمند مذاکرات قطع و روابط قطع فقط اگه شرف دارید ثروت جامعه رو یکسان توزیع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم توافق باید عاقلانه و هوشمندانه باشه و نه فقط باج دهی تمام
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۱۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مچلس یا هر قوه دیگری کاره ایی نیستید که بخوان بهتون گزارش بدن // فک کردی شعر سلام فرمانده را برا چی درست کردن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
سلام فرمانده را میخونیم تا چشمت در بیاد.به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
آخ که شیر مادرت حلالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مگر آمریکایی ها لولو هستند که می ترسید مذاکره مستقیم داشته باشید چرا اینقدر ترس و واهمه بنشینید مذاکره کنید هر ۵ ابرقدرت ازجمله روسیه و چین بدون اجازه آمریکا آب نمی خورند چرا با خود کدخدا مذاکره نمی کنید منتظرید تا یکی مثل ترامپ بی شعور بیاد و همه چی رو بهم بریزه ...تمومش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۰ تير ۱۴۰۱
آمریکا با خروج از تعهداتش نشون داد که به دنبال حل شدن مسائل نیست و فقط داره با ما بازی می کنه که هر روز در اقتصاد ما بلاتکلیفی و نوسان باشه. بنابراین صلاحیت مذاکره مجدد نداره. اول بره به تعهداتش عمل کنه بعد بیاد مدعی بشه.
Germany
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
لولو خور خوره چییه در مقابل آمریکا که شیطان بزگ است ؟ این که مذاکره مستقیم با به قول شما کد خدا ، یعنی اولا تسلیم تمام خواسته های او که مساوی است با لیبی شدن و در ثانی اهمیت دادن به یک موجود مکار و دروغ گو و غیر متعهد که هر روز تحریم جدیدی اعمال می کند یعنی طرف در اوج وقاحت و ناحق گویی هر روز خنجری میزند و آنگاه ما بریم با التماس بگوییم ما غلط کردیم ؟ ، پس ابتدا باید یا عذر خواهی کند و به مفاد قرار ها باز گردد و شرایط ما را پذیرا شود یا باید آن چنان پشت در روی یک پا نگهش داریم تا از ترس و درد اصول تعامل با جهانیان و ایرانیان را بیآموزد و بداند این تو بمیری از آن تو بمیری های لیبی و کره و عراق و . . . نیست . با توجه به سیستم دولت و مجلس آمریکا چرا شما فکر میکنید بایدن در بیشعوری کمتر از ترامپ است؟ مگر بایدن با چه شعاری روی کار آمد و مگر ظرف دو سال گذشته شما یک نقطه مثبت در اعمال این سیستم دیدی؟ مگر روحانی برای جلب توجه کد خدا سیمان نریخت و بخش بزرگی از راکتور ها و تاسیسات و جوانان را تعطیل نکرد؟ چرا برخی ها حافظه تاریخیشان کمتر از بایدن است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۰ تير ۱۴۰۱
چرا توی دوران خودت نگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
هم اینکه غربیها راضی نیستند ، یعنی اینکه تیم مذاکره کننده کار خودش را دارد درست انجام میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مرگ بر مغزت با این افکار احمقانه
Lithuania
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اگه تیم مذاکره کننده توان دستیابی به توافق رو نداره و داره وقت با ارزش رو هدر میده، خب برکنارشون کنید.
ارزش پول مدام داره کاهش پیدا می کنه، اونوقت تیم مذاکره کننده در حال توپ بازیه، این توپ رو میندازه توی زمین اون، و برعکس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
توان دستیابی به توافق به نظر شما تسلیم در برابر خواسته های غربی هاست. درصورتیکه همه میدونن در دولت پیشین گفتند هر توافقی بهتر از عدم توافقه و اینکه هر چه زودتر توافق بشه. نتیجه چی شد؟ الآن در مورد چی داریم صحبت میکنیم. همون دغدغه گذشته. پس نشون میده راه غلطی رو به شما نشون دادند. نه غرب به دنبال اینه که به شما خیر برسونه و نه مشکلات اقتصادی مون ریشه در تحریم آمریکا داره. دخل و خرج دولت به هم نمیخوره. درآمد مالیاتی دولت مسخره است. دلالی جای تولید رو گرفته. قاچاق و توزیع نامناسب ثروت و یارانه همه از مشکلات ما است که تا حالا با ارزپاشی فروش نفت روش سرپوش گذاشته شده. باید اینها رو درست کنیم عزیزم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مطمعن باش سنبه پر زور رو دارن و به این راحتی دم به تله نمیدن فقط چشم به نیروی داخل داشته باشیم و اقتصادی دست و درمان بسازیم !
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۵:۴۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
همان اتفاقی که در 8 سال قبل تر افتاد!
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۲۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
در مذاکرات هیچ خبری نیست.
محال است ایران در مذاکره حریف خبیثان و خبیث زادگان شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۰ تير ۱۴۰۱
بعضی از مردم ما هنوز اشتباه تصور می کنن ۱+۴ یا ۱+۵ اون عدد یک کشور ماست لطفا توجیه کنین اون عدد کدوم کشوره و کشور ما نیست چه برسه به این که از مذاکره اطلاع داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
آقای عباسی
اصلا نگران نباش تا افراد تندرویی مثل شما در مملکت هست هرگز هیچ چیز در این کشور و مردم آن به سامان نخواهد شد و روز بروز هم بدتر شده و‌میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
ما هم میخواهیم بدانیم چه خبر است؟
چرا ما مردم را محرم نمیدانند؟
آقای باقری از ظریف هم ضعیفتر عمل کردن لااقل ظریف مجلس میرفت درست یه چیزی را (حتی اگر بعدا اشتباه بود مثل ماجرای امضا کری و داستان های دیگه) توضیح میداد! اگر چیزی بود دفاع میکرد بحث میکرد وقتی بحثی شکل نمیگیره یعنی حتما یه مشکل اساسی وجود داره !
اگر بجای امتحانات عقیدتی سیاسی از افراد امتحانات فنون مذاکره و دروس اساسی فن مذاکره گرفته میشد الان مذاکرات قویتری داشتیم! با عقیدتی سیاسی رفتار کردن به هیچ جایی نمیرسیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
ظریف چی رو توضیح میداد؟ اینکه تمام تحریم ها برداشته میشه. اینکه امضای کری تضمینه. اینکه آبروی آمریکا میره اگر از برجام خارج بشه. چی شد تهش. الآن کجا هستیم؟
اینکه بری متنی رو که از پیش برات نوشتند عیناً امضا کنی و بیای به عنوان قهرمان ملی ازت تجلیل کنن یعنی چی؟ حالا خوبه نتیجه این بی ارادگی و وادادگی ها رو دیدیم. الآن نتیجه 8 سال پیش رو دارید می بینید که به جای اصلاح ساختار اقتصادی هر روز برجام برجام به راه بود آخرش هم شد هیچ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۰ تير ۱۴۰۱
امریکا هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده است‌ ایران نفت خود را در بازار های دیگر می فروشد و نیازی به امریکا ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اشکال اینکه شما هنوز سر کاری اول شما توضیح بده تو دولت قبل چه خبر بود بعد اگه سر کار موندی به شما هم توضیح داده میشه.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۴:۴۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
20 سال پشت درهای بسته مذاکره میکنند بعد میخواهند مردم با وجود استرس و سردرگمی و دلهره بروند ازدواج کنند. سد مذاکرات شکسته نمیشود مگر شهید قاسم سلیمانی زنده شود. اگر همینطور پیش برود چهل سال دیگر شاید در کتاب گینس نامی از ما برده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اسم شهید سلیمانی آمد یاد یکی از فاکتورهای مدیریتی افتادم که میگه همیشه گزینه جایگزین مناسب را داشته باشید ...
Iran (Islamic Republic of)
محمودرضا
۱۴:۴۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
بیهوده وقت کشور و نظام را سالهاست به هدر میدیم با این گفتگوهای بیهوده،
برای دشمنان ما هیچ چیزی بهتر از این گفتگوهای بیهوده ، سردرگم و ناقص نیست،
اینها سالهاست وقت ما و اقتصاد و جامعه و آرامش ما را گرفته اند و به تبع آن باعث ایجاد کاستی های مختلف شده اند که نتیجه آن میشود نارضایتی عمومی و ... که از اهداف اصلی آنها میباشد. یعنی فروپاشی از درون. متاسفانه ما هم سالهاست در این پازل آنها بازی میکنیم و سرگردانیم و آب به آسیاب دشمن میریزیم.
عزیزان مسئول ، راه برون رفت از این وضعیت ایجاد موازنه قدرت میباشد.رسیدن به آن چیزی است که سالهاست آن را برای جهانیان هیولا کرده اند .
برای برون رفت از این وضعیت یک راه بیشتر نداریم و آن هم ساخت هرچه سریعتر بمب اتمی میباشد.
ئالسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اونا که از تحریم کوتاه نیومده و کوتاه نمیان پس ایران هم پروتکل الحاقی را اجرا نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۰ تير ۱۴۰۱
ما هم خسته شدیم حالمون بهم میخوره.
هیچی نمیخابم بشنویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اینا همشون دروغگویین کی با مردم صادق بودن آخه پس نتیجه میگیریم ایهمه ایراد ب ظریف بیخودی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
خواسته ما رفع همه تحریمهاست وگرنه مذاکره هیچ سودی نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
آمریکا به مردم کشورش رحم نمیکنه.سیاه پوستان را میکشه.اونوقت توقع دارین در برجام به ایران لطف کنه.مرگ بر مذاکره.استقامت در برابر تحریم باید کرد تا خودکفا شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۰ تير ۱۴۰۱
تازه داریم معنای کاغذ پاره را می فهمیم
پدر ملت دراومده
انشاالله مرحله بعد برداشتن یارانخ بنزین و نون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مرگ بر مذاکره با آمریکا جنایتکار.مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
در مورد شفافیت آرا نمایندگان همین طور پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
آقای عباسی شما نمیتونستید. این حرف ها رو مستقیما به خود آقای باقری بزنی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
بختیاری. نمیری. از اینهمه بمب اتم. ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۰ تير ۱۴۰۱
عجب مرغ تو مرغیه. طاووس صاحبش رو نمیشناسه. خودشون هم نمیدونن چی به چیه اونوقت من و امثال من از کجا بفهمیم چی داره تو مملکت میگذره؟ شفاف سازی هم که نیست. نکنه آمریکا راست میگه که تیم توافق ایران زیاده خواه است؟ یکی به آقای باقری بگه بابا چکار می کنید که کسی نباید بفهمه؟اصلا به نفع ماست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۰ تير ۱۴۰۱
جناب عباسی چی شده دلسوز شدین یا اینکه از بی خبری دارید می ترکید ه چند به دنبال مانع تراشی و حمایت‌های ن از سیلستهای دولت قبلی است شما نمایندگان تنها کاری که نمی کند نظارت درست بر اجرای قوانین است هر جا منفعت حزبی و مالی نباشد خبری اش شما ها نیست
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۳:۵۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
اگر کشورهای ۱+۴ برای اجرای تعهداتشان و رفع کامل تحریم­ ها از جمله تحریم های هسته­ ای، نظامی، حقوق بشری علیه ایران اقدام کنند، دولت باید گزارش دقیق اقدامات انجام شده را به مجلس ارائه دهد.
فعلا که اقدامی نکرده اند پس دولت موظف به ارائه گزارش به مجلس نیست
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۴:۵۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
وظیفه دولت روشنگری است
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۳:۴۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
تاریخ تکرار شد و قراردادنگین دیگری بسته شد و جغرافیای بزرگ و متمدن این سرزمین هم شرم میکند از این همه بستن و تحریم و باج دادن برای هیچ ،از اینهمه گیج بازی تیمهای ایرانی ،از اینهمه نابودی و کم کاری و بستن تاسیسات ملی.
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۳:۴۰ ۲۰ تير ۱۴۰۱
باید در دانشگاههای ایران رشته هایی بنام مذاکره و گفتگوی سیاسی و نوشتن و خواندن کلمه به کلمه متنها گذاشته شود.
این آموزشها برای این کشور و نسل‌های آینده لازم است و چه خوب است که این آموزشها در سطح ملی گسترش یابد.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۳:۳۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
#پرورش و آموزش تیم های هسته ای
#آموزش تیم های مذاکره کننده
#هوشمند شدن و باهوش بودن تیم های ایرانی
#پرورش تیمهای زبده و دقیق و باهوش
#پرورش تیمهای زبده و دقیق و باهوش
#پرورش تیمهای زبده و دقیق و باهوش
#پرورش تیمهای زبده و دقیق و باهوش
#پرورش تیمهای زبده و دقیق و باهوش
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۳:۳۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
شما برای چه مذاکره میکنید برای هیچ و پوچ و یا باج دادن هر چه بیشتر یا رفع تحریم.
این مذاکرات بی فایده است چون رفع تحریمی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۳۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
#بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم
#بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم
#بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم
#بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم
#بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم
#بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم
#بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم #بمب اتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
برجام پاره گردد. در آتش بیندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۰ تير ۱۴۰۱
برجام باید احیا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۰ تير ۱۴۰۱
مدیران دولت روحانی را باید ریخت دور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۰ تير ۱۴۰۱
خدا از حسن روحانی نگذره.غرب پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۰ تير ۱۴۰۱
همه مسولان را باید زنده زنده آتیش زد
آخرین اخبار