علی دایی مقبول‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران است

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: علی دایی باتوجه به شاخصه‌های ممتازی که دارد مقبول‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران است.

صمد نوتاش گفت: با توجه به وضعیتی که برای تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام جهانی به وجود آمده است و این امر لزوم تغییر در تیم ملی را تقویت کرده است در چنین شرایطی به منظور حفظ اقتدار و شأن تیم ملی کشورمان علی دایی باتوجه به شاخصه‌های ممتازی که دارد مقبول‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران است و تحقق این امر وحدت و همدلی را به اردوی تیم ملی بر می‌گرداند و یکدلی و انسجام را در تیم ملی حاکم می‌کند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: علی دایی چهره بین اللملی است و در بین بازیکنان و پیشکسوتان از مقبولیت و احترام خاصی بر خوردار است.

نوتاش می‌گوید: انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران می‌تواند فصل جدیدی از فوتبال کشورمان رقم بزند و علاوه بر ایجاد اتحاد در تیم ملی زمینه حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام جهانی رافراهم کند و باعث وفاق و وحدت در جامعه فوتبال کشورمان شود.

او گفت: علی دایی یک شخصیت بین المللی بوده و جایگاه ویژه در دنیا دارد و علاوه بر کشورمان در کشور‌های مختلف هم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و این امر می‌تواند کمک تاثیر گذاری برای تیم ملی باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۱
علی دایی با گل های مرده خوری که به ضعیف ترین دنیا زده ویه بچه هم میتونس بزنه آقای گل شد وازفوتبال چیزی تو چنته ندارد وبدرد مربی گری نمی خوره حالا باید بره دنبال یه قل دو قل بازی کنه به درد