مدیر رسانه تیم ملی فوتبال:

دولت خواستار اخراج اسکوچیچ نیست/ اردوی تیم ملی در اتریش برگزار می شود

جماعت گفت: دولت خواسته ای مبنی بر اخراج اسکوچیچ نداشته است.

محمد جماعت، مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران درباره اختلافات بین بازیکنان بر سر حمایت یا اخراج دراگان اسکوچیچ و همچنین فشار دولت برای اخراج این مربی کروات گفت: دولت هیچ درخواستی در خصوص تغییر در بدنه تیم ملی به ما ابلاغ نکرده و چنین نظری هم نداشته است. نگاه دولت همواره به تیم ملی، نگاه حمایتی کیفی و کمی در حوزه‌های مختلف بوده است.

پیش از این گفته می‌شد دولت درصدد اخراج اسکوچیچ و بازگشت کی روش است که دیشب هم دستیار معاون ریاست جمهوری این موضوع را تکذیب کرد.

جماعت درباره اردو‌های آینده تیم ملی گفت: بعد از اردوی قطر تا امروز حدودا هفته‌ای دو جلسه در مورد اردوی شهریور تیم ملی داشتیم. انشالله در فیفا دی پیش رو اردویی را در اروپا خواهیم داشت. احتمال قریب به یقین کشور اتریش خواهد بود، اما هنوز قطعی نشده است. دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم. اروگوئه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های ما برای برگزاری بازی است، اما تا این لحظه قراردادی منعقد نشده است. طبیعتا برنامه ریزی برای اردوی پیش، در دو هفته آینده باید شکل نهایی به خودش بگیرد. فکر نمی‌کنم تحولات فدراسیون تاثیر داشته باشد، چون تاریخ انتخابات تا زمان برگزاری اردوی سپتامبر اندک است.

جام جهانی آبان ماه سال جاری برگزار می شود و تیم ملی با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
منتظر نتایج خفت بار و پر گل ایران نو جام جهانی باشید کیسه گل میشبم با 15گل خورده
Iran (Islamic Republic of)
محمد ایرانی
۰۹:۱۹ ۲۰ تير ۱۴۰۱
هیچوقت چنین اتفاقی نیفتاده
خیلی بعیده
آخرین اخبار