انجمن سینمای جوان مهاباد نسبت به جمع آوری عکس فراخوان داد

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: با توجه به اهمیت موضوع و بررسی آسیب شناسی اجتماعی، انجمن سینمای جوانان مهاباد اقدام به گرد آوری عکس با موضوع آسیب‌های اجتماعی می‌کند.

رحیم بایزیدی گفت: تمامی عکاسان حرفه‌ای و آماتورو اشخاص عادی در ۲ بخش عکس با دوربین و موبایل می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و هر کدام ۵ تا ٧ قطعه عکس ارسال کنند.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۰ تیر ماه به ایمیل iycs.mahabad@gmail.com ارسال کنند.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند، آثار خود را با موضوع‌های طلاق، اعتیاد، کودک آزاری، خانواده، سالمندان، تکدی گری، فضای مجازی، حاشیه نشینی، کسب و کار‌های کاذب، سرقت، قاچاق و …ارسال کنند.

بایزیدی گفت: عکس‌های دریافتی توسط چند عکاس برجسته کشوری داوری و تعداد ۳۰ قطعه عکس انتخاب به ازای هر عکس مبلغ ۳۰۰ هزار تومان حق رایت به عکاس پرداخت خواهد شد و عکس‌ها چاپ و در شهر‌های جنوب استان آذربایجان غربی به نمایش در خواهد آمد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: طی مراسمی از ۳ عکاس برتر در این حوزه با اهدای لوح و تندیس تجلیل به عمل می‌آید.

بایزیدی گفت: این فراخوان مختص عکاسان و علاقمندان شهر‌های جنوب آذربایجان غربی است و عکس‌های دریافتی نیز باید در محدوده شهر‌های جنوب استان ثبت و تهیه شده باشد.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: گردآوری عکس با موضوع آسیب‌های اجتماعی (سیبه ر) با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی  و ارشاد اسلامی مهاباد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.