انجام ۴۰۴ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در سنندج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در سه ماهه اول امسال ۴۰۴ عملیات اطفاء حریق و امداد نجات در سنندج انجام شد.

سهیل فضل وزیری گفت: آتش نشانان این سازمان در راستای امداد رسانی به شهروندان در مواقع بروز حوادث طی سه ماه نخست امسال ۴۰۴ مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام دادند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج  ۱۷۳ عملیات از این تعداد اطفاء حریق و ۲۳۱ مورد عملیات مربوط به امداد و نجات بوده است.

او می گوید: عملیات‌های اطفا ء حریق شامل ۲۲ مورد مسکونی، ۱۱ مورد تجاری و صنعتی، ۴ مورد انبار، ۲۲ عملیات اطفاء حریق ماشین آلات، ۱۵ مورد ضایعات و زباله، ۸۱ عملیات اطفاء حریق فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، اطفاء مخروبه ۱۲ مورد و ۲ مورد سایر آتش سوزی‌ها بوده است.

فضل وزیری گفت: از این آمار سقوط و ریزش چاه ۲ مورد، صید حیوانات موذی و وحشی ۱۱۵ مورد، گیر کردن انگشتر ۱۰ مورد، سقوط از ارتفاع و ریزش آوار ۲ مورد، محبوس در اماکن ۲۲ نفر، حبس در آسانسور ۳۲ مورد، تصادفات ۲۱ مورد، آبگرفتگی و سیلاب ۸ مورد و ۱۶ مورد عملیات هم مربوط به سایر حوادث است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در سه ماهه نخست امسال بعلت حوادث رخ داده ۳۷ شهروند سنندجی مصدوم و متاسفانه ۷ نفر هم دراین حوادث جان خود را از دست دادند.

به گفته  او ۳۸۸ عملیات در محدوده شهر و ۱۶ عملیات نیز در خارج از محدوده توسط نیرو‌های آتش نشانی سنندج طی سه ماهه نخست امسال انجام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در پایان به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش هم گریزی زد و گفت: ۷۳۹ دوره آموزشی درون و برون سازمانی شامل ۷۵ مورد در مدارس و پیش دبستانی ها، ۲۴۴ مورد در ادارات و ارگان‌های دولتی و ۴۲۰ دوره آموزشی درون سازمانی در سه ماهه نخست امسال برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.