خدمت رسانی جهادی ها، این بار در روستاهای گلپایگان

اردوی جهادی منادیان سلامت با رویکرد خدمت‌رسانی به روستا‌های کم‌برخوردار شهرستان گلپایگان برگزار شد.

 اردوی جهادی منادیان سلامت با رویکرد خدمت‌رسانی به روستا‌های کم‌برخوردار شهرستان گلپایگان با حضور ۲۰ دانشجوی پرستاری، روانشناسی، علوم تغذیه، مامایی و یک نفر متخصص ارتوپدی و یک نفر پزشک عمومی به همت دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان آغاز شد.

سرپرست گروه جهادی منادیان سلامت گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌دهی حوزه سلامت به مناطق محروم، این اردوی جهادی به همت انجمن علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان و با همراهی سپاه ناحیه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان به مدت سه روز در روستا‌های سعیدآباد، ملازجان، غرقه و فقستان گلپایگان برگزار می‌شود.

امید شاه‌محمدی می گوید : فعالیت‌های گروه جهادی در حوزه بهداشت و درمان شامل خدمات رایگان ویزیت پزشک، ارائه دارو‌های موردنیاز به‌صورت رایگان، غربالگری شامل تست قند، فشار خون و ...، مراقبت‌های بهداشتی، خدمات ارتوپدی و انجام مشاوره‌های روانشناسی است.

او از مشارکت مجمع خیران سلامت شهرستان، سپاه ناحیه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان، قرارگاه سیدالشهدا (ع) و بسیج دانشجویی شهرستان گلپایگان در این اقدام جهادی و خداپسندانه تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.