پلیس آمریکا: مظنون تیراندازی ایلینوی قصد فرار با لباس زنانه را داشت

پلیس ایلینوی اعلام کرد مظنون تیراندازی روز گذشته چندین هفته روی این اقدام برنامه‌ریزی کرده و در آخر با لباس زنانه قصد فرار از محل را داشت.

پلیس آمریکا اعلام کرد فردی که روز گذشته در راهپیمایی روز ۴ جولای (روز استقلال آمریکا) به روی مردم اسلحه کشید، قصد داشت با پوشیدن لباس زنانه و ادغام شدن در جمعیت از محل حادثه فرار کند.

به گزارش اسکای نیوز، پلیس ایلینوی اعلام کرد که فرد مسلح در پارک هایلند برای چندین هفته این طرح را برنامه‌ریزی کرده بود.

به گفته پلیس نام این فرد «رابرت بابی کریمو سوم» (Robert ‘Bobby’ Crimo III) بوده و ۲۱ سال سن دارد. در این حمله ۶ نفر کشته و بیش از ۳۰ نفر زخمی شدند.

پلیس در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه گفت: «پس از این حمله، کریمو از پشت بام خارج شد، تفنگ خود را رها و با جمعیت آمیخت و فرار کرد.» تفنگ مورد استفاده در این حمله که پلیس آن را «پرقدرت» خواند، به طور قانونی خریداری شده است.

اتهامات علیه این فرد همچنان در حال بررسی است و انگیزه تیراندازی تاکنون مشخص نشده است. شب گذشته منابع محلی از کشته و مجروح شدن چندین نفر در راهپیمایی به مناسبت ۴ جولای (روز استقلال آمریکا) در «هایلند پارک فورت» در ایلینوی آمریکا خبر دادند.

شبکه ان‌بی‌سی هم اعلام کرد: «مقامات اعلام کردند که در پی تیراندازی روز دوشنبه در رژه چهارم جولای در حومه شیکاگو حداقل ۶ نفر کشته و ۲۴ نفر به بیمارستان منتقل شدند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار