فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

هرگونه حرکت نابجای دشمن با پاسخی کوبنده مواجه می‌شود

امیر صباحی فرد گفت: پدافند هوایی در دستیابی به تجهیزات پیشرفته، پیشگام است و به هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی از سوی دشمن، پاسخی کوبنده خواهد داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، این نیرو را در دستیابی به تجهیزات پیشرفته پیشگام دانست و اظهار داشت: پدافند هوایی ارتش با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از ظرفیت تخصص و تعهد خود، پیشرفت‌های بسیار چشمگیر را در زمینه علوم پدافندی کسب کرده است و دشمنان از این پیشرفت انگشت به دهان مانده‌اند.

وی افزود: ما تجهیزاتی در داخل کشور می‌سازیم که در لبه فناوری قرار دارد و این را دشمنان می‌دانند؛ چرا که آن‌ها مدام قدرت ما را رصد می‌کنند و می‌دانند در چند سال اخیر چه توانمندی‌های بومی‌ای به توان رزم نیروی پدافند هوایی اضافه شده است، این پیشرفت‌ها سبب شده است تا حرف اول را در منطقه بزنیم و در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه حفظ آمادگی رزمی و تقویت توان دفاعی این نیرو همواره با صیانت از آسمان کشورمان بدون وقفه و در طول شبانه روز در حال اجراست، تصریح کرد: ما دشمنان را فراتر از مرز‌ها کشف، رصد و شناسایی می‌کنیم و هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی با پاسخ کوبنده غیورمردان پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
ماشاالله.خدا حفظ تون کنه برادران رشید و غیور ارتشی.
آخرین اخبار