آغاز طرح ملی امداد و نجات تابستانه در ۱۴ پایگاه زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طرح ملی امداد و نجات تابستانه در ۱۴ پایگاه ثابت و موقت زنجان آغاز شده است.

موسوی گفت: طرح ملی امداد و نجات تابستانه در ۱۴ پایگاه ثابت و موقت زنجان آغاز شده است.

او می گوید: امسال سه پست موقت به تعداد پایگاه‌های امداد و نجات ثابت استان به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در مسیر‌های ارتباطی زنجان فعال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: همزمان با شروع فصل تابستان و افزایش تردد‌های جاده‌ای با هدف کاهش اثرات حوادث احتمالی و ایجاد آرامش برای مسافران، طرح ملی تابستانه امداد و نجات همزمان با سراسر کشور از تیرماه در استان زنجان آغاز به کار کرده و به مدت ۱۰۰ روز ادامه دارد.

موسوی می گوید: هلال‌احمر این استان در طرح تابستانه با به کارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت‌های خود آماده پاسخگویی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان از حوادث است.

او گفت: ۲۵۰ نیروی امداد و نجات مجرب و آموزش دیده و ۶۵ نفر از پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان در ۱۴ پایگاه به صورت شبانه‌روز مستقر هستند که در مواقع اضطراری اقدام به ارائه خدمات به هموطنان می‌کنند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در طرح ملی تابستانه امداد و نجات هلال‌احمر استان با همکاری دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اعم از پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به هم‌وطنان خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهیم.

موسوی گفت: هموطنان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.