برگزاری دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت از فردا در شیراز

چهارمین دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت، از فردا چهاردهم تیر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز می‌شود.

مدیرگروه اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به پیشینه گروه اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت دانشگاه در برگزاری موفق سه دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت و یک دوره مجازی سلامت معنوی، در کنار کارگاه ها، گراند راند‌ها و نشست‌های متعدد CEC ویژه اساتید هیات علمی، چهارمین دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت از فردا، چهاردهم تیر ۱۴۰۱ در شیراز آغاز به کار می‌کند.

دکتر امید آسمانی گفت: این دوره فلوشیپ در ادامه سه دوره پیشین و با ارائه مباحث کاربردی و متفاوت برگزار می‌شود، ادامه داد: در این دوره سعی شده است از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای تدریس و ارتقای سطح کیفی مباحث استفاده شود.

او به برنامه ریزی چند ماهه برای برگزاری این دوره اشاره و گفت: چهارمین دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت، همراه با امتیاز فرهنگی به مدت ۴۰ ساعت، روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از چهاردهم تیر تا پنجم مرداد، در سالن کنفرانس گروه اخلاق پزشکی، طبقه نهم دانشکده پزشکی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گفته مدیرگروه اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز زمان برگزاری نشست‌های این دوره فلوشیپ، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ پیش بینی شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی https://methics.sums.ac.ir/ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار