آسان راهی خانه بخت شوید

مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج استان گفت: زوج‌های یزدی با ثبت نام در شبکه آسان از خدمات ازدواج آسان بهره مند می‌شوند.

حجت الاسلام امامی با اشاره به فعالیت این شبکه در دو حوزه تحکیم و تسهیلات ازدواج گفت: در بحث تحکیم، آموزش و مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج و کارگاه‌های بسیار خوبی برگزار می‌شود و ازخانواده دعوت می‌کنیم از مشاوره‌ها و کارگاه‌ها استفاده کنند.

او گفت: هم اکنون ازدواج‌ها با سد بزرگ و هزینه‌های هنگفتی مواجه هستند و ما سعی می‌کنیم ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم و در این مسیر با همه اصناف مرتبط با ازدواج قرارداد داریم تا داماد بتواند مراسم آبرومندانه‌ای برگزار کند.

مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج گفت: فرد می‌تواند با ثبت نام در این موسسه از خدمات اقساط طولانی استفاده کرده و حتی اگر پولی نداشته باشد هم می‌تواند از این خدمات بهره گیرد.

او گفت: برای عروس هم دو طرح جهیزیه با اقساط طولانی و جهیزیه رایگان در نظر گرفته شده  و بانوانی که نمی‌توانند وام ازدواج بگیرند، امتیاز وام را به ما داده و ضامن و اقساط برعهده موسسه است و به عوض آن یک دست جهیزیه کامل به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

امامی گفت: علاقه‌مندان به دریافت این خدمات می‌توانند به آدرس خیابان حضرت مهدی (عج) جنب مسجد صاحب الزمان (عج) مراجعه کنند. شماره تلفن ۳۶۳۰۴۹۰۰ هم آماده پاسخگویی به شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.