غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با فعال سازی ۱۲۷ تالار ورزشی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۱۲۷ تالار ورزشی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان فعال شده است.

محمود نقوی در مراسم آغاز بکار  کانون‌های ورزشی اوقات فراغت ناحیه ۲ همدان گفت:  ۲۸۸ مکان هم برای برگزاری کلاس‌های جبران و تثبیت یادگیری  پیش بینی شده که در مجموع ۴۱۵ مکان در اختیار این ۲ طرح قرار گرفته است.

او گفت: با توجه به افت تحصیلی دانش آموزان در ۲ سال اخیر با پیگیری مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان جزء استان‌های پیشتاز در این زمینه باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  در این مراسم با بیان اینکه ورزش  از سنگر‌های مهم تربیتی است افزود: دانش آموزان وقتی وارد فضای ورزشی می‌شوند با دیگران تفاوت می‌کنند و در واقع ورزش باعث ورود دانش آموزان به یک فضای سالم فرهنگی می‌شود.

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: ورزش دروازه ورود به معنویت، فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی و زندگی مناسب و خوب است و  سرمایه‌ای بالاتر از سرمایه گذاری روی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه نیست.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اوقات فراغت فرصت بسیار مهم و مغتنمی برای خانواده‌ها است و باید با برنامه ریزی برای اوقات فراغت مناسب کمبود‌های دوران کرونا را جبران کنیم.

در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۳۰۷ هزار دانش آموز در مدارس استان همدان تحصیل کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.