تخلیه نخاله های خطرناک سر راه رانندگان عبوری

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تخلیه نخاله های خطرناک سر راه رانندگان عبوری در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: در مسیر شمال به جنوب امام علی بعد از دماوند یکدستگاه کامیون در این محل اقدام به تخلیه نخاله کرده و بلافاصله از محل متواری می شود، غافل از اینکه تمام اقدامات وی از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در حال دیده شدن و رصد است.

سرهنگ شریفی گفت: این اقدام راننده و خالی کردن بار در میانه راه بجهت زودتر بازگشتن به ادامه کار باعث کندی حرکت و ایجاد خطر برای دیگر خودروها شد.

وی ادامه داد: نزدیکترین تیم گشتی پلیس راهور تهران بزرگ که از طریق مرکز فرماندهی در جریان این اقدام راننده کامیون قرار گرفته بود بلافاصله این کامیون را در محدوده شمال به جنوب امام علی زیرگذر محلاتی متوقف و به محل ریزش نخاله بازگرداند و راننده این کامیون مورد اعمال قانون قرار گرفت و مکلف شد نخاله های ریخته شده در آن محدوده را با کمک همراهان خود جمع آوری نماید و این اقدام وی طی تنظیم صورتجلسه ای تحویل عوامل کلانتری مربوطه شد.

وی در پایان از رانندگان حمل بار خواست در صورت حمل بارهایی که در معرض باد پخش می‌شوند حتما از مهار آنها مطمئن شده و قبل از حرکت از محکم بودن و عدم جابجایی بار اطمینان حاصل کنند و نخاله های خود را تنها در محل هایی که از قبل برای آنها در خارج از شهر معین شده خالی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار