استاندار آذربایجان غربی:

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۷۳۵ میلیارد تومان در آذربایجان غربی سرمایه‌گذاری کرده است

استاندار آذربایجان غربی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۷۳۵ میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری کرده که البته این رقم به غیر از سرمایه‌گذاری در تولید مسکن و مزارع دیم است.

محمدصادق معتمدیان روز شنبه در آیین ویژه پویش ملی احسانه به منظور اهدای جهیزیه به زوج‌های مناطق کم‌برخوردار توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ارتباط ویدئو کنفرانسی با معاون اول رییس جمهور گفت: این ستاد تا امروز، ۶ هزار طرح اشتغال زایی در استان اجرا کرده و امسال نیز سه هزار و ۵۰۰ طرح با اشتغال زایی ۱۰ هزار نفری به صورت مستقیم و غیرمستقیم را اجرایی می‌کند.

او با اشاره به نامطلوب بودن سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی گفت: از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۱۰۰ مدرسه با ظرفیت ۴۰۲ کلاس درس توسط ستاد به عنوان یکی از اقدامات اثرگذار احداث شده است.

استاندار آذربایجان غربی، طرح احیا و جهش تولید در دیم‌زار‌های استان را از دیگر اقدامات این ستاد برشمرد و گفت: تاکنون ۲۳۵ هزار هکتار از مزارع دیم استان تحت پوشش قرار گرفته که به این لحاظ سومین استان کشور هستیم.

معتمدیان می گوید: برای سال جاری نیز اجرای طرح جهش تولید در ۳۰۰ هزار هکتار از مزارع دیم استان برنامه ریزی شده که می‌تواند نقش موثری در توسعه کشاورزی استان ایفا کند.

او گفت: احداث خوابگاه، تهیه جهیزیه و حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و توزیع ۳۸ هزار بسته معیشتی و ۱۲ هزار بسته تحصیلی همزمان با ایام شیوع کرونا از دیگر فعالیت‌های شاخص ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.