تصمیم عجیب و نابودکننده مدیران ذوب‌آهن برای انحلال رشته‌های ورزشی!

خبر می‌رسد مدیران ذوب‌آهن درصدد انحلال تمامی رشته‌های ورزشی‌شان به‌جز فوتبال آقایان هستند.

ماجرا از زمانی آغاز می‌شود که کارخانه ذوب‌آهن دست‌خوش تغییرات مدیریتی شد و تصورات بر این بود اوضاع ورزشی این باشگاه بهتر از گذشته شود و مدیران بودجه‌های مالی خوبی به رشته‌های ورزشی‌اش منتقل کنند.

ذوب‌آهن همیشه عملکرد بسیار مثبتی در رشته‌های ورزشی فعال خود ثبت کرده و به افتخارات بی‌شماری رسیده است. اما گویا مذاق مدیران ذوب‌آهن به طی‌کردن بیخیالی خوش‌تر است و با یک تصمیم عجیب و شاید قابل‌پیشبینی سعی بر نابودی این مجموعه دارند.

انحلال رشته‌های ورزشی مساوی است با خدشه‌دار کردن نام باشگاه و سرانجام آن چیزی جز از بین رفتن ورزش ذوب‌آهن و استان اصفهان نیست.

آن‌هم در حالی که ذوب‌آهن در همین سال گذشته، در وزنه‌برداری قهرمان کشور شد، در بسکتبال به‌عنوان پرافتخارترین تیم لیگ‌برتر، به نایب‌قهرمانی رسید، هندبال و بسکتبال بانوانشان به لیگ‌برتر صعود کرد، والیبال بانوان و هندبال آقایان ذوب‌آهن به سومی لیگ‌برتر رسیدند و تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در رده چهارم قرار گرفت.

با تمامی این اوصاف، به‌جز تیم فوتبال مردان ذوب‌آهن، از درون باشگاه خبر می‌رسد تمامی رشته‌های ورزشی این مجموعه قرار است به‌دست فراموشی سپرده شوند تا یک تصمیم غیرورزشی دیگر از سوی مدیران، مانند همیشه بلای‌جان ذوب‌آهن و البته ورزش استان شود.

تا این اتفاق به‌طور رسمی رخ نداده، هشدار می‌دهیم آن را عملی نکنند که اگر این اتفاق بیفتد، تضمینی بر عادی‌ماندن شرایط به‌روال گذشته نیست. یک باشگاه به نبض رشته‌های ورزشی‌اش سر پا است و هیچ دلیلی برای انحلال رشته‌های ورزشی مقام‌آور و افتخارآفرین در باشگاه ذوب‌آهن از جانب مدیران وجود ندارد چرا که این باشگاه از آن مردم و ورزشکاران یک استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار