افزایش جرایم ناشی از نفرت در کالیفرنیای آمریکا

جرایم ناشی از نفرت در ایالت کالیفرنیا طی یک سال گذشته افزایش داشته است.

گزارش جدید دادستان کل ایالت کالیفرنیای آمریکا نشان می‌دهد، جرایم ناشی از نفرت طی یکسال گذشته در این ایالت غربی آمریکا افزایش یافته است.

به نقل از سی ان ان، طی یک سال گذشته جرم و جنایات علیه آمریکایی‌های آسیایی تبار به شدت افزایش یافته است. در این مدت، جنایت علیه سیاه پوستان و جرایم ناشی از انگیزه‌های جنسی هم افزایش یافته است.

اقدامات آزار دهنده ناشی از نفرت همیشه در خبر‌ها مطرح هستند. راب بُنتا، دادستان کل ایالت کالیفرنیا در مورد وضعیت بسیار بد جرایم ناشی از نفرت گزارشی منتشر کرد. این گزارش که مربوط به جرایم ناشی از نفرت در سال ۲۰۲۱ است، نشان می‌دهد میزان جرایم ناشی از نفرت به حدی زیاد شده که طی دهه‌های گذشته سابقه نداشته است.

دادستان کل کالیفرنیا در نشست خبری گفت: در جریان شیوع بیماری کرونا شاهد فراگیر شدن نفرت بوده ایم و این مسئله همچنان تهدیدی آشکار و جاری است.

جرایم ناشی از نفرت در مجموع در سال ۲۰۲۱ افزایش بیش از ۳۲ درصدی را نسبت به سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد، اما حملات علیه سیاهپوستان بالاترین موارد از حملاتی بود که گزارش شده است. همچنین اقدامات نفرت انگیز علیه آسیایی تبار‌ها بیش از ۱۷۷ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
سرمایه داری = خود پرستی = درگیری = خونریزی
آخرین اخبار