دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای دستگیری عوامل ضرب و شتم دو دختر زاهدانی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستور ویژه سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان برای دستگیری عوامل ضرب و شتم دو دختر زاهدانی خبر داد.

سرهنگ علی رحیمی گفت: بدنبال پخش کلیپی کوتاهی در فضای مجازی در ظهر امروز مبنی بر مشاجره لفظی، ضرب و شتم چند جوان موتور سوار به دو دختر جوان در زاهدان که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شهروندان گردید لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس برای دستگیری این افراد قرار گرفت .

او گفت: با توجه به اهمیت موضوع برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومي شهروندان، بلافاصله فرمانده انتظامی استان دستور ویژه شناسایی و دستگیری این افراد را صادر کرد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان آنچه که توسط چند جوان موتورسوار به دو دختر جوان زاهدانی صورت گرفته مصداق بارز ارتکاب اعمال خلاف اخلاق، شرع و موازین قانونی بود و پلیس با این افراد برخورد قانونی می کند.

او گفت:  هیچ فرد یا افرادی حق تعرض و اهانت و توهین به دیگران بخصوص بانوان را ندارد، اقدامات قانونی لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ رحیمی به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی استان سيستان و بلوچستان دستگیری هرچه سریعتر عاملان این هتاکی و ضرب و شتم، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان قرار گرفته است و نتیجه آن در تعاقب به اطلاع امت مسلمان خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۱ تير ۱۴۰۱
و اون های که این نسبت ناروارا به اتباع دادن خیلی عوضی تر ونامردتر هستند، وحالا اگه وجدان دارند،باید خجالت بکشند.
United States of America
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۱ تير ۱۴۰۱
افرین به کسانی که باعث نظم در کل کشور شدن خدا خیرتون بده اجرتون با خداوند متعال
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۲۱:۱۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
کار پسران ناشایست بود وباید محاکمه شوند ولی اگر دخترها بلوچ بودند وپسران فارس الان یا به موضوع اصلا رسیدگی نمیشد یا مقصر اصلی دختران را معرفی می کردن،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
اینهایی که اینکارا میکنند نامرد و عوضی هستند و قانون باید شدیدا برخورد کنه
آخرین اخبار