اعضای شبکه «کلاهبرداران اسکیمری» در میاندوآب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: سه نفر که در قالب یک شبکه به صورت غیرمجاز از حساب‌های بانکی شهروندان این شهرستان بصورت «اسکیمری» برداشت کرده بودند توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ فخرالدین رستم پور گفت: تعدادی از مالباختگان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای انتظامی میاندوآب مراجعه و مدعی شدند مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب آنان در حالی برداشت شده که کارت‌های بانکی مراجعان نزد خودشان بوده است.

او می گوید: با توجه به حساسیت موجود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با انجام هماهنگی‌های قضایی تحقیقات در این راستا آغاز و با انجام اقدامات فنی و سایبری اعضای باند اسکیمر در یکی از محلات شهر میاندوآب دستگیر و به مقر این انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: متهمان دستگیر شده در پوشش دفتر خدمات کامپیوتری اقدام به کپی‌برداری از کارت‌های بانکی شهروندان کرده و با حضور در شهر‌های عمقی و مرزی کشور اقدام به خرید کالا و یا اخذ وجه نقد از اصناف و کسبه می‌کردند.

سرهنگ رستم‌پور گفت: از متهمان پرونده تعداد ۱۲۰ قطعه کارت بانکی کپی‌برداری شده و مقدار یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم برنج که با وجوه برداشت شده از حساب مالباختگان خریداری شده بود به همراه سایر تجهیزات الکترونیکی کشف و ضبط و یک دستگاه خودروی سواری نیز از آن‌ها توقیف شد.

او گفت: تحقیقات در این راستا پیرامون شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.