افزایش ۷۴ درصدی مصرف سوخت هواپیما در خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مصرف سوخت هواپیما طی سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۴ درصد افزایش یافته است.

علی اصغر اصغری گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۴۴ میلیون و ۸۶۱ هزار لیتر سوخت هواپیما در منطقه خراسان رضوی مصرف شده است و این در حالی است که در مدت مشابه پارسال ۲۵ میلیون و ۸۴۵ هزار لیتر سوخت هواپیما به مصرف رسید.

او گفت: بیشترین افزایش میزان مصرف مربوط به اردیبهشت ماه امسال با مصرف ۱۴ میلیون و ۶۸۱ هزار لیتر بوده که در مقایسه با اردیبهشت ماه پارسال نشانگر رشد ۱۰۵ درصدی است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورد‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مصرف بنزین نیز طی سه ماه نخست امسال ۴۷۲ میلیون و ۷۰۳ هزار لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۹ درصد افزایش داشته است.

اصغری گفت: با توجه به حضور و ورود گسترده زائران به مشهد و خراسان رضوی سوخت‌رسانی و خدمات دهی در این منطقه دارای حساسیت زیادی است که با بازدید‌های دوره‌ای و بررسی نحوه عملکرد سوخت رسانی، مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی تمام جایگاه‌های استان به خصوص در تعطیلات تابستان از آمادگی کامل برخوردارند و خدمات رسانی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش خدمات خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار