همکاری صهیونیست‌ها با کشور‌های منطقه برای مقابله با توان پدافند هوایی ایران

بنی گانتس ادعا کرد که با کشور‌های منطقه برای مقابه با ایران در همه زمینه‌ها همکاری می کند.

 به گزارش پایگاه خبری «i ۲۴»، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه علیه تهران نه تنها در زمینه پدافند هوایی و پهپاد‌های ایران، بلکه در همه زمینه‌ها با یکدیگر همکاری می کنند.

گانتس در ادامه مدعی شد: «در بحث امنیت، سیاست ما این است که به گونه‌ای عمل کنیم که گویی انتخاباتی در کار نیست. برای ما مهم است که به یاد داشته باشیم که خاورمیانه و چالش‌های آن واقعاً در انتظار ما نیستند. اسرائیل مخالف توافق هسته‌ای ایران نیست بلکه با توافق بد مخالفت می‌کند؛ این موضع ماست که آن را به دوستانمان در جهان منتقل کردیم. همزمان با از سرگیری احتمالی مذاکرات هسته‌ای، ما کار را با آمریکا و کشور‌های دیگر ادامه می‌دهیم تا در تهیه پیش‌نویس توافقنامه موثر باشیم.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی گفت که صهیونیست‌ها برای سفر بایدن آماده اند و ابراز امیدواری کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی بتوانند توانایی‌های خود را برای مقابله با ایران در منطقه ارتقاء دهند.

او در پایان با تهدید ایران گفت که به هرطریقی در برابر اقدامات ایران از خود دفاع می‌کند و برای هر سناریویی آمادگی دارد. همچنین اظهار داشت که صهیونیستیها در حال گسترش روابط خود با کشور‌های منطقه در زمینه‌های دفاعی و نظامی و.. هستند.

این ادعا‌ها دقیقا پس از اعلام ادامه مذاکرات توافق هسته‌ای ایران در دوحه قطر مطرح می‌شود. همچنین سفر ایو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به مصر و شرکت در نشستی محرمانه در این کشور به ریاست عربستان درباره پهپاد‌های ایران، پیش زمینه این ادعا‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۸ تير ۱۴۰۱
اینها حتما پدافند هوایی ما را یک روزی تست می کنند کاری که ندارند کارشون همین است بیکارند
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۰۰:۲۹ ۰۸ تير ۱۴۰۱
این نشان اضعف وترستونه .ترس ووحشت وضعف بر اسراییل مستولی شده که برای حفظ خودش دست به دامن کشورهای منطقه شده.انشاءالله به همین زودیها تیغ خیبر شکن بر فرق گنبد آهنین(خیبر پوشالی) فرود خواهد آمد وخیبر وخیبریان را به قعر جهنم خواهد فرستاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۱
دولتمردان ایران ببینه کجای کار ، کم کاری کرده، که صهیونیستها، به سران ابله عربی قبولانده اند که ایران غاصب فلسطین، جولان سوریه ... بوده و دشمن اعراب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۷ تير ۱۴۰۱
نه اینکه گنبد آهنیننش درست کار میکنه ؟
Lithuania
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۷ تير ۱۴۰۱
این دوستمون ظاهراً مواضع معقولانه تری نسبت به بقیه اسراییلی ها داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۷ تير ۱۴۰۱
تلاش واهی!! مگه تا کی هستین که بخواین ائتلاف کنید؟!! فعلا به امورات داخلی برسید تا بعد!!! خندیدیم...
آخرین اخبار