آغاز طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نشاط معنوی با هدف تعمیق باور‌های دینی از ابتدای تیرماه تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امیری گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکار‌های موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند.

اگر دلسوزان نسل جوان، برای آینده‌سازان انقلاب اسلامی برنامه‌ای نداشته باشند، دشمنان کشور این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه‌های خود مشغول خواهند کرد؛ بر همین اساس سازمان اوقاف همه ساله بر اجرای طرح نشاط معنوی را با محوریت بقاع متبرکه اهتمام ویژه‌ای دارد.

طرح نشاط معنوی با هدف تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی و با تاکید بر مهارت‌آموزی و توانمندسازی دختران و پسران از ابتدای تیرماه تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


۱۵ بقعه شاخص چهارمحال و بختیاری آماده اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه دانش‌آموزان است.

تعداد ۱۵ مبلغ اعزامی و ۵ مبلغ بومی نیز در بقاع متبرکه استان جهت برگزاری طرح نشاط معنوی مستقر شده‌اند.

همچنین ویژه‌برنامه جشن ولایت علوی نیز همزمان با این طرح در اواخر تیر ماه اجرا خواهد شد.

در طرح نشاط معنوی امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل برپایی نماز جماعت و سخنرانی، خیمه کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی، کلاس‌های خیاطی، قلم‌زنی روی مس، سوخته‌نگاری چوب و کارگاه‌های مختلف معارفی و مهارتی در نظر گرفته شده است.

همچنین بر اساس ابلاغیه شمیم خدمت ضروری است که توجه ویژه‌ای به مسئله مهارت‌آموزی و توانمندسازی دانش‌آموزان در کلاس‌های نشاط معنوی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار