حسینی مطرح کرد

اهمیت تداوم موفقیت مدافعان سلامت در بحران کرونا، در دیگر عرصه های خدمت به مردم فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به موفقیت های مدافعان سلامت در مبارزه با بحران کرونا، از مسئولان بهداشت و درمان استان فارس خواست تا این تلاش و مجاهدت، در دیگر عرصه های خدمت به مردم تداوم یابد.

دکتر سید وحید حسینی در اجلاس فصلی روسای شبکه های بهداشت و درمان استان، که امروز، پنجم تیر ۱۴۰۱ برگزار شد، با اشاره به موفقیت پیروزمندانه مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس ناخوانده کرونا و کاهش آمارهای این بیماری در سطح کشور، لطف خداوند، سیاستگذاری مناسب دولت و وزارت بهداشت را از دیگر محورهای دستیابی به این موفقیت برشمرد.

او از روسای شبکه های بهداشت و درمان استان به عنوان فرماندهان مبارزه با این بیماری در شهرستان های استان، خواست تا در دیگر عرصه های خدمت به سلامت جامعه نیز همه توان خود را به کار گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام حمایت ویژه از مسئولان شبکه های بهداشت و درمان استان در امر ارتقای خدمت رسانی به مردم گفت: با وجود همه تحریم ها در زمینه واکسن، دارو و تجهیزات، اما با یاری خداوند، درایت مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا، توانستیم در بحران کرونا سربلند باشیم و موفقیت های کشور در سطح دنیا مورد توجه قرار گرفت.

دکتر حسینی خطاب به روسای شبکه های بهداشت و درمان استان بر برنامه ریزی در جهت ارتقای بهره ‌وری، افزایش کمی و کیفی خدمات تاکید کرد.

او با بیان اهمیت توجه به مقوله اقتصاد سلامت در توسعه خدمات بهداشت و درمان گفت: مدیریت بهینه و مطلوب خدمات با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود، ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم را به همراه دارد.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس در بخش دیگری از صحبت های خود تشکیل قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت در شهرستان های استان که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است را به عنوان یکی از اولویت های کنونی کشور برشمرد و از روسای شبکه های بهداشت و درمان استان خواست تا در تشکیل این قرارگاه و برگزاری منظم نشست های آن، اهتمام جدی داشته باشند.

او تیم مدیریتی دانشگاه را در پیشبرد اهداف حوزه سلامت استان همدل و همراه دانست و از پیگیری و انجام اقدامات موثر در توسعه سلامت استان خبر داد.

دکتر سید وحید حسینی با تاکید بر توجه توامان به اهمیت علم و عمل در خدمت رسانی به مردم، دستاورد این امر را کسب بیشترین میزان رضایتمندی مردم از خدمات حوزه سلامت دانست و گفت: با انجام خدمات با کیفیت و بهینه در شهرستان های استان می توان جایگاه حوزه سلامت را ارتقا بخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار