بیش از ۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن زرند ثبت نام کردند

سرپرست فرمانداری زرند گفت: ۸۷۶۸ نفر در این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۲۹۰۰ نفر حائز شرایط شده اند.

سرپرست فرمانداری زرند ضمن صدور دستورات فوری به برخی ادارات شهرستان در راستای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زرند، گفت: ۸۷۶۸ نفر در این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۲۹۰۰ نفر حائز شرایط و استعلام شده اند.

جلسه هماهنگی نهضت ملی مسکن شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری و با حضور سید رسول تهامی نیا سرپرست اداره راه و شهرسازی، احمد سلطانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، علی میرزایی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری و توحیدی نیا رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان برگزار گردید.

سید رضا حسینی نژاد در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت تامین زمین برای نهضت ملی مسکن شهرستان گفت: اداره ثبت اسناد و املاک در اسرع وقت و با جدیت باید نسبت به تعیین، استعلام و واگذاری زمین‌های ۱۰۰ درصد دولتی تحت مالکیت ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های اجرایی و دولتی به اداره راه و شهرسازی شهرستان طبق ماده ۱۰ قانون نهضت ملی مسکن جهت اجرای این طرح در زرند اقدام کند.

او با بیان اینکه تعدادی محدود از اراضی دولتی شهرستان در گذشته به صورت غیرکارشناسی و در بعضی موارد محدود، غیر قانونی به بخش خصوصی و یا سازمان خصوصی سازی واگذار شده است، بر ضرورت باز پس گیری این اراضی در راستای حفظ حقوق بیت المال و واگذاری به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تاکید نمود و اداره منابع طبیعی را جهت تعیین و استعلام اینگونه موارد و معرفی پرونده آن‌ها به دستگاه قضایی مامور کرد.

رئیس شورای مسکن زرند با بیان اینکه ۸۷۶۸ نفر در شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۲۹۰۰ نفر حائز شرایط و استعلام شده اند، می‌گوید: از این تعداد ۶۸۴ نفر تاکنون تشکیل پرونده داده، ۴۵۰ نفر فراخوان و ۳۸۴ نفر تامین زمین شده اند.

حسینی نژاد در پایان گفت: در حال حاضر سه پروژه ۲۰، ۹۰ و ۲۷۴ واحدی اقدام ملی مسکن در زرند نیز با پیشرفت فیزیکی به طور متوسط ۳۰ درصدی در حال ساخت و اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۴:۳۹ ۰۵ تير ۱۴۰۱
ای کاش بعد از چند سال از وضعیت سند های زمین و اعطای تسهیلات هم حرفی میزدند. فقط میگن طرح در حال اجراست در صورتی اینکه یک زمین بی سند و قباله در اختیار تعداد کمی گذاشتن و گفتن خودتون بسازین
آخرین اخبار