پیش‌بینی برگزاری بیش از ۵۲۰ کارگاه تخصصی و آموزش زبان‌های خارجی

پیش بینی می شود بیش از ۵۲۰ کارگاه تخصصی و آموزش زبان‌های خارجی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزار شود.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: پیش‌بینی می شود در جهت اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان، ۲۵۶ کارگاه تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی، علمی و مذهبی در ۱۲ مرکز فرهنگی و هنری کانون استان برگزار شود.

او گفت: فعالیت آموزشی این کارگاه‌ها از امروز آغاز شده است.

حمیدی گفت: آموزش نقاشی، سفال، نوشتن خلاق، صنایع دستی، کاردستی، رباتیک، خوشنویسی، پویانمایی، ساخت عروسک‌های نمایشی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، پرورش خلاقیت، ظریف‌بری با چوب، آموزش مهارت‌های زندگی و سواد رسانه‌ای بخشی از کارگاه‌های آموزشی پیش‌بینی شده علاوه بر برنامه‌های عمومی مراکز است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: همچنین بیش از ۲۷۰ کلاس آموزشی زبان‌های خارجی در ۴ مرکز آموزشی کانون زبان در استان برگزار می‌شود.

او گفت: در این مراکز آموزشی ۸ زبان زنده دنیا از قبیل انگلیسی، عربی، اسپانیایی، چینی، روسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی پیش‌بینی شده است که به صورت حضوری و مجازی به مخاطبان آموزش داده می‌شود.

حمیدی گفت: از ابتدای تیر ثبت نام کلاس‌های آموزشی کانون زبان آغاز شده و از ۱۸ تیر فرآیند برگزاری کلاس‌ها، با حضور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ زبان آموز شروع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار