در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسکری(ع)

استاندار خراسان جنوبی برای حل مشکلات منطقه ۹ دی قول داد

استاندار خراسان جنوبی با حضور در مسجد امام حسن عسکری منطقه ۹ دی مهرشهر بیرجند، برای رفع مشکلات این منطقه قول مساعد داد.

قناعت از منطقه ۹ دی مهرشهر بیرجند بازدید و در نماز جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) حضور یافت و با مردم این منطقه گفت و گو کرد.

استاندار قول هایی برای رفع مشکلات منطقه ۹ دی مهرشهر داد که تأمین یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسجد امام حسن عسکری (ع)، از وعده‌های قناعت بود.

او برای رسیدگی به مسائل بهداشت و درمان و ایجاد نانوایی در این منطقه نیز قول مساعد داد.

فاضلی فرد فرماندار بیرجند نیز در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسکری (ع) گفت: مردمی بودن از ویژگی‌های دولت سیزدهم است.

او با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر حضور مسئولان در کنار مردم، گفت: این بازدیدها و حضور در جمع مردم، مصداق عینی تأکیدات رئیس جمهور است.

فاضلی فرد گفت: مسئولان دولت سیزدهم بی ریا در کنار مردم هستند و ثابت کرده اند که بین مردم و مسئولان فاصله ای نیست و مردم نیز در حفظ و حراست و صیانت از نظام پای کار هستند؛ از همین رو تمام تلاش دشمنان برای ناامید کردن آنهااز نظام بی اثر خواهد بود.


بیشتر بخوانید

 


فرماندار بیرجند گفت: تحریم‌ها تاکنون ناکارآمد بوده لذا دشمن تلاش می‌کند با ایجاد نارضایتی در بین مردم، بدبینی نسبت به نظام را ترویج دهد.

او شروع تحول اقتصادی از سوی دولت را یک امر مهم دانست و گفت: مردم از همان ابتدای کار همراه مسئولان بوده اند لذا با این اعتماد امید می رود دولت بتواند در تحول عظیم اقتصادی سربلند باشد.

فاضلی فرد با ابراز امیدواری از اینکه تا چند ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی به نفع مردم خواهیم بود، گفت: همانطور که در عرصه نظامی با همت حاج قاسم سلیمانی بر دشمن پیروز شدیم، امروز هم سردار جنگ اقتصادی رئیس جمهور است لذا جنگ تمام عیار، سرباز و یار می‌خواهد و مردم باید به عنوان سربازان این جبهه پای کار باشند .

فرماندار بیرجند با تأکید بر اینکه اتمام طرح های ناتمام در دستور کار است، گفت: نگاه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته ویژه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.