امام جمعه قزوین:

برنامه‌های دستگاه قضایی استان بر محور حق و قانون استوار است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برنامه‌های دستگاه قضایی استان بر محور اقامه حق، عدل و عمل به قانون استوار است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: رئیس کل دادگستری استان با نگاه مؤمنانه‌ای که خودشان و همکاران ارجمندشان دارند در صدد این هستند تا با توجه به رسالتی که بر عهده آنان است، اقامه حق، عدل و عمل به قانون را اعمال کنند، باور بنده این است که این عزیزان تمام تلاش خود را می‌کنند، ما نیز امیدواریم در این مسیر موفق باشند.

امام جمعه قزوین گفت: البته برخی اوقات ممکن است از دستگاه قضا گلایه‌ای هم بشنویم، اما بسیاری از افراد نیز تشکر می‌کنند که مشکلاتشان توسط این عزیزان حل شده است.

خطیب جمعه قزوین گفت: امام خمینی (ره) فرمودند امروز دادگستری و دستگاه‌های انقلابی پاسبان آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی و اسلام است و انحراف در قضا مردم را از این دستگاه مأیوس و به جمهوری اسلامی و روحانیون بدبین می‌نماید و این سفارش امام راحل است.

خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به ایام برگزاری مراسم حج، عنوان کرد: نبوت، وحی، ولایت اهل بیت (ع)، قرآن و حیات طیبه از نقطه کعبه به همه عالم نشر پیدا کرد و گسترش یافت.

نماینده، ولی فقیه در استان با تسلیت درگذشته ذاکر اهل بیت مرحوم محمدعلی کریم خانی افزود: مرحوم کریمخانی است با آن نغمه آسمانی و ملکوتی از صمیم دل برای امام رضا (ع) سرود و محبت او در دل‌های اهل ایمان در کنار محبت ثامن الحجج نشست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.