مدیرکل قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

محدودیت اعتباری و حمایتی در مسیر فعالیت‌های قرآنی وجود ندارد

مدیرکل قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با شاخصه‌هایی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است، در مسیر ترویج معارف و فعالیت‌های قرآنی هیچ محدودیت اعتباری و حمایتی وجود ندارد.

حامد منیری امروز در همایش تجلیل از قاریان و حافظان قرآن کریم در آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهداردهال گفت: هر یک نفری که در این جمع حضور دارند علیه انحرافات و به نفع تبیین معارف اسلامی و قرآن و اهل بیت (ع) می‌توانند تأثیرگذار باشند.

همانطور که در جبهه مقابل میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کنند که صدای قرآن به جهان نرسد و ما باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشیم.

به گفته او با شاخصه‌هایی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است در مسیر ترویج معارف و فعالیت‌های قرآنی هیچ محدودیت اعتباری و حمایتی نیست و در شهرستان‌هایی مانند کاشان که در ظرفیت علمی، تاریخی و قرآنی با یکی دو استان برابری می‌کند.

در حال حاضر کاشان پایتخت نهج‌البلاغه قرار دارد و امیدواریم که این پایه تداوم پیدا کند و لازم به ذکر است که مجموعه فعالیت‌های ما در هفته قرآن و عترت، جشنواره آیات و پس تاکید رهبر انقلاب بر جهاد تبیین، جشنواره‌های تبیین است.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: کلیدواژه‌های مسئولان، گرامی و آقای الف و ب حاشیه و بهانه است و چیزی که به دنبال آن هستند به اهتزاز درآوردن پرچم قرآن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.