اخطار آتش نشانی به یک پاساژ ناایمن در اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت پاساژ شکری جزو ساختمان‌های نا ایمن در اصفهان محسوب می‌شود که برای تخلیه اخطار به آن داده شده.

ابراهیم مطلبی گفت: در راستای شناسایی ساختمان‌های ناایمن و آسیب پذیر در استان اصفهان اقداماتی صورت گرفته است که پاساژ شکری یکی از آن ساختمان‌ها به حساب می‌آید.

او می‌گوید: سال گذشته این اخطار به این پاساژ داده شد؛ با توجه به قدمت این پاساژ ایمنی‌هایی که رعایت نشده نیازمند اقدامات ایمنی و پیشگیرانه هست و متاسفانه همکاری‌های لازم صورت نگرفته است.

مطلبی گفت: طی گزارش شهروندان مبنی بر احتمال ریزش قسمتی از سطح ورودی پاساژ آتش نشان‌ها در محل حضور پیدا کردند و با وجود ترک‌های عمیق احتمال ریزش را میدهند.

او معتقد است: با توجه به تغییر کاربری و ساخت ساز غیر ایمن و غیر اصولی در بالای سر این ساختمان این اتفاق صورت گرفته است و هر لحظه امکان ریزش ساختمان وجود دارد.

او گفت: علیرغم اینکه هشدار هم قبلاً داده شده مجدداً شاهد بهره‌برداری از این پاساژ هستیم برای اینکه شاهد اتفاق ناگواری نباشیم باید کسبه و هیئت امنا با ما همکاری لازم را انجام دهند. باید توجه داشت که کسبه و کسانی که آنجا ارتزاق می‌کنند در صورت تخلیه با مشکل چندانی روبرو نباشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.