استاندار زنجان از زندان‌های مرکز استان بازدید کرد

استاندار زنجان با همراهی مدیرکل زندان‌های استان از اماکن مختلف زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان بازدید کرد.

در اولین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاییه، افشارچی استاندار زنجان با همراهی مدیر کل زندان‌های استان و برخی از معاونین و مدیران کل استانداری، از اماکن مختلف فرهنگی، تربیتی، آموزشی، بهداشتی، کارگاه‌های اشتغال و بند‌های نگهداری زندانیان زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان بازدید کرد.


در حاشیه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های استان ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، گزارشی از وضعیت زندان‌های استان را ارائه بیان کرد: بحمدالله با تلاش‌های شبانه روزی همکاران اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه اصلاح و تربیت زندانیان از جمله اشتغال مولد و درآمدزا، مهارت آموزی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در داخل زندان‌های استان صورت پذیرفته است.


بنیادی گفت: با امکانات و پتانسیل‌های موجود در داخل زندان‌های استان قدم‌های خوبی در موضوع طبقه بندی و افزایش ضریب امنیت زندان‌ها برداشته شده است.

او می گوید:در موضوع انتقال زندان‌های مرکز استان به خارج از شهر نیازمند عزم جدی مسئولین و متولیان استانی هستیم که این اقدام ماندگار قطعاً در حوزه‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی می‌تواند آثار مطلوبی برای شهر زنجان در پی داشته باشد.

افشار چی هم اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف اصلاحی و تربیتی زندان‌ها را مطلوب ارزیابی و آمادگی استانداری زنجان را در جهت توسعه هرچه بهتر برنامه‌های آموزشی فرهنگی زندان‌های استان اعلام کرد.

استاندار زنجان می گوید: قطعاً با پیگیری‌های مجدانه و مستمر به دنبال رفع قانونی موانع موجود خواهیم بود تا هر چه زودتر موضوع انتقال زندان‌های زنجان به خارج از محدوده شرط تحقق پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.