در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

لیست سوم اسامی روان‌شناس‌نماها در تیر منتشر می شود

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور گفت: روان‌شناس‌نماها در حال رصد شدن هستند و در تیر لیست سوم اسامی افراد متخلف و فاقد مجوز منتشر خواهد شد.

محمد حاتمی گفت: در طول سال های گذشته با شکایات بسیاری که در حوزه مشاوره و روانشناسی می شد، سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور تصمیم گرفت اسامی آن دسته از روان‌شناس‌نماهایی را که مجوز ندارند و یا باعث آسیب های روحی و روانی به افراد شده اند، منتشر کند.

او گفت: در گام نخست افراد فاقد مدرک روانشناسی را معرفی کردیم که در فهرست اول ١۴۴ نفر روانشناس‌نما معرفی شدند.

حاتمی گفت: در لیست دوم اسامی ۶١ روانشناس‌نما و ٣٢ صفحه غیر مجاز روانشناسی در فضای مجازی را اعلام کردیم و آدرس صفحات مجازی را نیز به مراتب و جهت جلوگیری از هرگونه اختلال در سایت سازمان نظام روانشناسی منتشر کردیم.

به گفته وی تا به امروز اسامی ۲۰۵ روان‌شناس نما منتشر شده است. در لیست سوم، سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور قصد دارد اسامی افراد متخلف، فاقد مجوز  و یا موسساتی که به صورت غیرمجاز در شبکه های مجازی فعالیت می‌کنند را در تیر منتشر کند.

حاتمی گفت: اسامی آن دسته از افرادی که از سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها مجوز این حوزه را دریافت کرده اند نیز  رصد کرده ایم و در صورت احراز هویت تخلف آن ها سند سازی می شود و پس از آن نیز اسامی لیست سوم در معرض عموم و در سایت سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور قرار می گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۲ تير ۱۴۰۱
خب فهرست افراد دارای جواز را اعلام کنید هرکس غیر از آن معلوم است که غیرقانونی است
آخرین اخبار