ادعای بنت: هدف سفر بایدن، جلوگیری از مسلح شدن هسته‌ای ایران است!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعای‌های خود در خصوص برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعا‌های خود در خصوص برنامه هسته‌ای کشورمان را تکرار کرد و مدعی شد: هدف اصلی از سفر بایدن به اسرائیل، امضای یک برنامه کاری مشترک و روشن برای جلوگیری از مسلح شدن ایران به تسلیحات هسته‌ای است.

به گزارش الجزیره، بنت همچنین مدعی شد: ایران بایستی درک کند قوانین بازی تغییر کرده است و هر کسی تلاش کند تا آسیبی به اسرائیل وارد کند، با پاسخ روبرو خواهد شد.

وی مدعی شد: نلاش خواهیم کرد تا چهره واقعی ایران را افشا کنیم. دوران پاسخ ندادن به حمایت مالی از تروریسم و آموزش و تجهیز تروریست‌ها بوسیله تجهیزات و نیز اعزام آن‌ها برای اجرای عملیات به پایان رسیده است.

نفتالی بنت در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد: تلاش‌های ترکیه و اسرائیل به شکست کشیده شدن حملات علیه اسرائیلی‌ها و بازداشت شماری از تروریست‌ها در ترکیه منجر شده است.

بنت در حالی به تلاش‌های مشترک با ترکیه اشاره کرده که روز گذشته نیز رئیس‌جمهور ترکیه در مکالمه‌ای با همتای صهیونیست خود بر حفظ روابط میان دو طرف تاکید کرد. هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز در این مکالمه مدعی شد عوامل ایرانی برای آسیب رساندن به مسافران صهیونیست در ترکیه تلاش می‌کنند و ادعا کرد: «تهدید از جانب آن‌ها هنوز متوقف نشده است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۴:۱۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
تو اکراین رو ول کردی چسبیدی به ایران؟ روسیه اکراین رو گرفت. بدو برو برس به فریاد اکراین. چرا زلنس کی را به رسمیت نمی شناسی؟ چرا این جوان بی تجربه را در اروپا تنها گذاشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
رئیس روئسای خائن ترکیه، بدانید و آگاه باشید در صورت کودتای مجدد در ترکیه من بعد به ایران پناه نیاورید. برید تو آغوش اسرائیل. کاسبی به چه قیمتی؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۵۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
وقتی که ترکیه جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی خیانتکار با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اعتراف بنت: در حفظ کابینه شکست خوردم/ اسرائیل در حال ورود به هرج و مرج است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا کشوری است که ازسال 1357 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۲۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دوستان رژیم کودک کش صهیونیستی حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، لبنان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۲۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
و این در حالی است که مردم ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعتراض کردند که دولت اردوغان از تروریست ها در سوریه حمایت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
واین در حالی است که برای همه مردم دنیا ثابت شده که ترکیه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون داعش مورد حمایت اسرائیل و متحدانش را وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ترکیه، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایرگروه های تروریستی، آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، اسرائیل برای ما یکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تروریست های خارجی چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ از طریق مرزهای ترکیه!
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون تروریست ها از کشور ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خطر جنگ قریب الوقوع هست
دوسال پیش هم قبل از برگزاری انتخابات2020 در امریکا پمپئو سفر منطقه ای کرد بلافاصله بعد از اتمام سفرش شهید فخری زاده رو ترور کردن و پیش بینی جنگ داشتن حالا هم بایدن داره میاد خدا میدونه چه نقشه های شیطانی پشت این تحرکات سیاسی هست باید مراقب بود احتمالا حمله پهپادی با تاثیر قوی تر از گذشته علیه تاسیسات هسته ای ما وجود داره پس باید هوشیار باشیم
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
1401/03/28 - 10:54
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
گفتگوی با یک کارشناس امنیتی:د
منافقین تجهیزات را از اسرائیل و عربستان گرفتند و یگان سایبری تشکیل دادند/ تحرکات منافقین رصد می‌شود/ قدرت عملیاتی مانند دهه شصت ندارند
یک کارشناس امنیتی درباره شرایط فعلی منافقین در آلبانی توضیح داد.وی معتقد است که اگرچه آنها یگان سایبری تشکیل داده‌اند اما توانی راه‌اندازی موج ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
حمله تروریستی در سوریه اقدامی جنایت‌آمیز است
آمریکا و متحدانش در سوریه چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش در عراق چه غلطی می کنند؟
آمریکا و متحدانش در لیبی چه غلطی می کنند؟
آمریکا و متحدانش در سوریه چه غلطی می کنند؟
آمریکا و متحدانش در یمن چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۴۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار سکوت نمی‌کرد.

اتحادیه اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات کشورهای اروپایی جنایتکار سکوت نمی‌کرد.

اتحادیه اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ناتو جنایتکار سکوت نمی‌کرد.

اتحادیه اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل جنایتکار سکوت نمی‌کرد.

اتحادیه اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات عربستان سعودی جنایتکار سکوت نمی‌کرد.

اتحادیه اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات امارات جنایتکار سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات، وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ افغانستان بوده است.

اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات، وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق ولیبی بوده است.

اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات، وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بوده است.

اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات، وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بوده است.

اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 1400 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات، وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ اوکراین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
پرواز بمب‌‌افکن‌های آمریکا و جنگنده‌های اسرائیل بر فراز خلیج فارس نمایشی بود
علت این اقدام صرفاً به دلیل استیصال رژیم صهیونیستی است.
مسئولان جنایتکار صهیونیستی به سرعت فروپاشی رژیم خونخوار خود اعتراف کرده‌اند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه عربستان سعودی، امارات جنایتکار، اسرائیل جنایتکار، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند، اتحادیه اروپا جنایتکار دنبال محکوم و متهم کردن ایران در منطقه است شرم آور و تاسف بار است.
آخرین اخبار