واکنش باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو به اظهارات درویش

اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی واکنش روابط عمومی این باشگاه و باشگاه شهرخودرو مشهد را به دنبال داشت.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و در بخشی از صحبت‌های خود رقم قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس طی ۲ فصل آینده را ۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به فاصله چند ساعت بعد، باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که از صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه سوء برداشت شده و مبلغ قرارداد او برای ۳ فصل ۴۰ میلیارد تومان است.

باشگاه پرسپولیس

درویش در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بیانیه شب گذشته باشگاه شهرخودرو اشاره کرد که در آن باشگاه مشهدی ضمن انتقاد از آنچه بدعهدی پرسپولیس خوانده بود، اعلام کرد که دیگر هیچ توافقی با این باشگاه نخواهد کرد.

مدیرعامل پرسپولیس نیز در واکنش به این بیانیه، آن را تکراری خواند و بدعهدی باشگاه تحت مدیریت خود را تکذیب کرد. او همچنین مدعی شد که قرار بود هزینه انتقال گل محمدی به باشگاه شهرخودرو پرداخت شود، اما بسته بودن حساب این باشگاه مانع از این اتفاق شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه شهرخودرو نیز در مصاحبه با رسانه رسمی این باشگاه به شدت از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت اظهاراتش انتقاد کرد.

باشگاه شهرخودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لنگی دو آتیشه
۰۹:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ای کاش یکی سود برداشت یا سوء برداشت را معنی می کرد !
مدیر عامل محترم کسی تمام قراردادها راامضا می کند ، آمده سوتی به آب داده و حقایقی از ریخت و پاش باشگاهش را در برنامه تلوزیونی برملا نموده و گند قضیه را در هوا پرکنده کرده ،هنوز ۱۲ساعت نگذشته بیانیه صادر می کنند، سوء برداشت شده است .
آخرین اخبار