مجیب حسنی :

اتصال مخابراتی پایدار و دسترسی به اینترنت پرسرعت مهم ترین خواسته مردم است

در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان نیکشهر با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان بر تسریع در رفع نواقص تاکید شد.

فرماندار شهرستان نیکشهر در جلسه بررسی مشکلات پوشش مخابراتی نیکشهر گفت: در حال حاضر از ۲۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار ، ۱۸۸ روستای از پوشش مخابراتی و ۹۰ روستا دارای پوشش اینترنتی نسل جدید هستند.

  مجیب حسنی  گفت : پروژه های مخابراتی نباید با نگاهی صرفا هزینه ای همراه باشد و به دلیل اندکی هزینه اضافی مردم را از خدمات مطلوب محروم کنیم که قصوری نابخشودنی خواهد بود.

حسنی گفت: تمام چشم و امید مردم در بخش بزرگ بنت به اجرای پروژه فیبر زمینی است که برای توسعه طرح های ارتباطی و مخابراتی باید همراه با افزایش پهنای باند باشد که در غیر این صورت این پروژه ناقص خواهند ماند.

به گفته فرماندار نیکشهر یکی از خواسته های اصلی مردم شهرستان نیکشهر توسعه فیبر شهری و اتصال مخابراتی پایدار و دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی است.

وی گفت: توسعه پوشش جاده ای ، توسعه و افزایش فیبر زمینی، احداث سایت های جدید مخابراتی در مناطق فاقد ارتباط ، تبدیل و ارتقاء سایت های موجود به اینترنت پرسرعت و توسعه شبکه تلفن ثابت در شهر های نیکشهر ، بنت و چانف از مهم ترین مشکلات و مطالبات مخابراتی شهرستان بشمار می آیند.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر اظهار داشت: تلاش می کنیم با یک هماهنگی مطلوب و ایجاد فضایی تعاملی مشکلات ارتباطی و اتصال مخابراتی را پیگیری و حل کنیم.

فرماندار نیکشهر گفت: تکمیل پروژه فیبر زمینی بنت به وفا و دسک و ادامه فیبر گذاری به منطقه توتان و مهمدان بخش بنت باید با اولویت در دستور کار شرکت مخابرات قرار گیرد.

حسنی در ادامه تصریح کرد: به دلیل تاثیر زیاد فعالیت های جوی مونسون در مناطق مختلف نیکشهر و پراکندگی این شهرستان ، افزایش تیم های فنی و تعمیراتی مخابرات یک نیاز ضروری برای این منطقه است.

فرماندار نیکشهر گفت: برخی از مناطق گردشگری در شهرستان نیکشهر به دلیل نبود زیرساخت های ارتباطی ناشناخته مانده اند و باید با نگاه ویژه در حوزه دسترسی مطلوب مخابراتی به این مناطق توجه شود.

محمد حسین عیدی زاده مدیر عامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان در دیدار با فرماندار شهرستان نیکشهر گفت: نواقص پوشش مخابراتی در شهر نیکشهر و مناطق روستایی بعد از درایو تست و تحلیل و آنالیز اطلاعاتی توسط نیروهای فنی مخابرات نسبت به حل آنها اقدام خواهد شد.

وی گفت : ۸ تیم فنی و تعمیراتی در سطح استان مستقر هستند که دو تیم آن در مرکز شهرستان نیکشهر مشغول به فعالیت می باشند و با توجه به گستردگی این شهرستان، در صورت افزایش تیم ها و نیرو های فنی نیکشهر در اولویت قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان افزود: با توجه درخواست مسئولین و مردم جهت برقراری ارتباط شبکه تلفن ثابت در شهرک مسکن مهر نیکشهر، درصورت ثبت نام اکثریت مشترکین، شبکه اینترنت ftth تلفن ثابت در این شهرک راه اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار