پاکبان مضروب علی آبادی به کار بازگشت

پاکبان مضروب بخش خدمات شهری علی آباد کتول با تصمیم محمد کوهستانی شهردار علی آباد کتول به کار بازگشت و در شرکت خدمات فضای سبز شهرداری مشغول به کار شد.

محمد کوهستانی شهردار علی آبادکتول که پس از انتشار گسترده ویدئو درگیری پاکبان و نماینده‌های پیمانکار در بخش خدمات شهری شهرداری به خاطر جریحه دار شدن احساسات عمومی رسما از شهروندان عذرخواهی کرده بود، پس از بررسی‌های لازم پاکبان مضروب را به کار بازگرداند.

امروز محمد ابراهیمی نژاد پاکبان مضروب، در اولین روز کاری پس از ماجرای پیش آمده به همراه شهردار و رییس اداره بنیاد شهید علی آبادکتول در محوطه منزل سه شهید شاخص شهرستان حاضر شدند و به مناسبت هفته گل و گیاه اقدام به کاشت و هدیه گل و نهال کردند.

شهردار علی آباد کتول در این باره گفت: با تمهیدات صورت گرفته و همکاری و همفکری با شورای اسلامی شهر سعی خواهیم کرد با آموزش‌های مشاوره‌ای و نظارت بیشتر، زمینه، بستر و فضای کار در زیر مجموعه شهرداری را به گونه‌ای فراهم کنیم که دیگر شاهد تکرار اتفاقات اینچنینی نباشیم.

او گفت:پرونده این درگیری در دادگستری با دقت نظر دادستان و قضات بررسی خواهد شد و شهرداری و مجموعه مدیریت شهری در این خصوص تابع قانون و رای مقامات قضایی شهرستان خواهند بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار