محسنی اژه‌ای:

باید شعور از شعار سبقت بگیرد

رئیس دستگاه قضا گفت: باید کار کنیم تا شعور از شعار سبقت بگیرد چرا که با رجزخوانی خالی کاری به پیش نمی‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در دیدار با شماری از تولیدکنندگان کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان استان قم گفت: اولویت رونق و جهش تولید در کشور بیشتر از سایر مسائل است و معضلات این بخش بدون همراهی همه دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر نیست.

او گفت: مشکلات تولید در کشور صرفا زمانی حل می‌شود که دولت، قوه قضاییه و بخش خصوصی در کنار یک دیگر نسبت به تدبیر امور همدلی و همکاری کنند.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به تحقق شعار‌های داده اهتمام داشته باشند، گفت: باید کار کنیم تا شعور از شعار سبقت بگیرد چرا که با رجزخوانی خالی کاری به پیش نمی‌رود و در کنار رجز باید در میدان عمل نیز گام‌های عملیاتی برداشته شود.

محسنی اژه‌ای گفت: یکی از ابزار‌های مورد نیاز جهت تحقق اهداف تعیین شده، قوی ترکردن اراده فردی، تدبیر امور و احصای مشکلات گذشته و پیش بینی معضلات و چالش‌های حال و آینده است.

او گفت: برخی از افراد در مقام سخن این مطالب را بیان می‌کنند، ولی در عرصه عمل اهتمام چندانی به آن ندارند؛ وقتی قرار است کار به دست مردم سپرده شود نباید عرصه‌های اثرگذاری آن‌ها قفل و محدود شود.

رئیس دستگاه قضا گفت: سازمان بازرسی کشور باید نسبت به حسن اجرای قانون در حمایت از بخش خصوصی نظارت جدی داشته باشد و موارد تخطی را گزارش دهد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به انتقاد تولیدکنندگان از پیچیدگی‌های کار اداری در قوه قضاییه گفت: فرآیند واردات و صادرات کالا، نقدینگی، بانک مرکزی و گمرک از مباحثی است که قوه قضاییه برای تسهیل روند اداری در راستای بهبود فضای تولید در آن ورود جدی کرده است.

تحریم و ضعف مدیریت عامل مشکلات امروز است

محسنی اژه‌ای گفت: مشکلات کنونی حاکم بر کشور که بخشی از آن ناشی از تحریم و بخشی نیز بخاطر ضعف در مدیریت‌ها نشات گرفته است.

او می گوید: مسئولان عالی نظام آمادگی ذهنی لازم را جهت ایجاد تحول در عرصه‌های مختلف دارند و در برخی از بخش‌ها مقدمات اقدامات تحولی نیز آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار