علی باقری:

حاضر نیستیم از خطوط قرمز نظام عبور کنیم تا خود را موفق نشان دهیم

معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: برای این که خود را مردان موفق در میدان دیپلماسی نشان دهیم، حاضر نیستیم تا در قبال خطوط قرمز نظام تساهل کنیم.

علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده هسته‌ای در مذاکرات وین صبح امروز پنجشنبه ٢۶ خرداد ماه در هفتمین کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: سرعت و شتاب «قطار دیپلماسی» در گرو «هم‌افزایی ملی» در موضوعات سیاست خارجی است، لذا دستاورد‌های سیاست خارجی طی ده ماه گذشته بیش از آن مرهون تلاش انفرادی وزارت خارجه در میدان‌های منطقه‌ای و جهانی باشد، ناشی از رویکرد هوشمندانه دستگاه دیپلماسی در استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های ملی و فراملی برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی است.

 رئیس هیات مذاکره کننده هسته‌ای با بیان اینکه راهبرد مدیریتی وزارت خارجه در دوره کنونی مبتنی بر بازیابی جایگاه عملکردی وزارت خارجه در سامانه حکمرانی جمهوری اسلامی در ساحت خارجی است گفت: باورمندی به اصول سیاست خارجی مندرج در قانون اساسی و تعهد به عملی کردن آموزه‌های امامین انقلاب اسلامی در عرصه سیاست خارجی از جمله رویکرد‌های راهبردی وزارت خارجه در دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اهتمام جدی برای پرهیز از "هزینه‌کردن از گنجینه سیاست خارجی" برای "موفق نشان دادن دیپلماسی" از جمله ویژگی‌های راهبردی دستگاه سیاست خارجی در دولت سیزدهم است، گفت: به عبارت دیگر برای این که خود را مردان موفق در میدان دیپلماسی نشان دهیم، حاضر نیستیم تا در قبال اصول و مبانی سیاست خارجی و خطوط قرمز نظام تساهل و تسامح کنیم، بلکه هنر دیپلماسی آن است که مردان خود را فدا کند تا اهداف سیاست خارجی محقق شود.

باقری تاکید کرد: خسارت شعورزدایی در سیاست خارجی به اندازه شعارزدایی از سیاست خارجی است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ما در وزارت امور خارجه به اصل کنشگری فعال در عرصه سیاست خارجی به‌شدت باورمند و پایبندیم و لذا هرگونه رویکرد تعاملی را با "پاداش" متقابل ترویج می‌کنیم و هرگونه رویکرد تقابلی را با "هزینه‌مندسازی" منزوی می‌سازیم.

 رئیس هیات مذاکره کننده هسته‌ای همچنین به تهدید زدایی و فرصت‌یابی در دستگاه دیپلماسی اشاره کرد و گفت: «تهدیدزدایی» و «فرصت ربایی» دو روی سکه نقش‌آفرینی دستگاه دیپلماسی در میدان تحولات سریع، متنوع و گسترده منطقه‌ای و جهانی است.

باقری با اذعان به این حقیقت که موفقیت در سیاست خارجی در گرو "اجماع ملی در حوزه‌های راهبردی سیاست خارجی" است، گفت: وزارت خارجه خود را موظف به ایجاد "اقناع ملی در موضوعات اصلی سیاست خارجی" دانسته و در این میان دست نیاز و همکاری به سوی نخبگان برای تبیین ابعاد فنی و تخصصی هر یک از موضوعات راهبردی سیاست خارجی و نیز رسانه‌ها برای ترویج و نهادینه‌سازی اقناع ملی دراز می‌کنیم.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان تاکید کرد: هر جای جهان که پای منافع، امنیت و رفاه ملی ایران در میان باشد، بی‌درنگ عقاب دیپلماسی جمهوری اسلامی در آنجا حاضر است.

باقری تاکید کرد: ملاک نزدیکی و دوری با دیگر کشورها، شرقی یا غربی بودن آن‌ها نیست، بلکه ملاک دستگاه سیاست خارجی میزان دوری یا نزدیکی آن‌ها با تأمین منافع، امنیت و رفاه ملی است. بنابراین، هیچ یک از دو رویکرد تعامل و تقابل نه اصالت دارند و نه قباحت.

وی با بیان اینکه ایجاد و تحکیم اعتماد متقابل سیاسی، لازمه پایداری روابط خارجی است، افزود: وزارت امور خارجه، اعتماد متقابل سیاسی را به اولویت نخست سیاست همسایگی تبدیل کرده‌است.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در مورد ویژگی‌های دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: "تنوع در تعاملات اقتصادی"، "تنوع در طرف‌های تجاری"، "پایداری روابط اقتصادی" و "ابزارسازی از مناسبات اقتصادی" از جمله مهمترین ویژگی‌های دیپلماسی اقتصادی دستگاه سیاست خارجی است که طی چند ماه گذشته موفق شده تا آن را در میدان روابط اقتصادی با دیگر کشور‌ها عینیت بخشد.

 رئیس هیات مذاکره کننده هسته‌ای ادامه داد: بر این اساس با انجام توافق‌های متعدد با کشور‌های منطقه در زمینه ترانزیت و سوآپ انرژی از جمله گاز و برق، تلاش شده تا استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های سخت و نرم از جمله موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواکونومیک کشور، جایگاه ژئواستراتژیک منطقه‌ای و بین‌المللی ایران ارتقا یابد.

باقری تبیین، استخراج و استنباط مؤلفه‌های سیاست خارجی در مکتب شهید سلیمانی را دغدغه حرفه‌ای دیپلمات تراز انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: حرکت در این مسیر باید به کارویژه محوری وزارت امور خارجه تبدیل شود. یکی از مهمترین کارویژه‌های محوری سیاست خارجی در مکتب شهید سلیمانی که برگرفته از سیره حضرت امام در عرصه سیاست خارجی است، هنر تبدیل اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی به شاخص‌ها و معیار‌های منافع ملی است.

باقری به نقش وزارت خارجه در طول چند ماه گذشته در جنبه‌های تهدیدی و ایجابی اشاره کرد و گفت: با ایفای نقش‌های متناسب ایجابی و سلبی درباره پدیده‌ها و تحولاتی که توأمان دربرگیرنده جنبه‌های تهدیدی و فرصتی برای کشور هستند، "هوشمندی راهبردی"، "جسارت تصمیم‌گیری" و "قدرت اقدام" جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را به نمایش گذاشت و عملاً "دیپلماسی ایرانی" را به الگویی موفق برای گذر کم‌هزینه از باتلاق تهدید‌ها و بهره‌برداری حداکثری و به‌هنگام از فرصت‌ها تبدیل کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ادامه داد: تبادل بیش از ١٠٠ هیات سیاسی و اقتصادی از جمله در سطح رئیس جمهور و وزیر خارجه میان ایران و کشور‌های مختلف در ۵ قاره طی چند هفته گذشته و حصول بیش از ۵٠ سند برای تدوین نقشه راه توسعه و تحکیم مناسبات دوجانبه، حاکی از اراده جمهوری اسلامی ایران برای "تامین منافع ملی"، "تسهیل رفاه ملی" و "تثبیت امنیت ملی" از بستر روابط خارجی است.

 رئیس هیات مذاکره کننده هسته‌ای افزود: این واقعیت که دولت همه تخم‌مرغ‌های سیاست خارجی را در سبد مذاکرات نگذاشته است، هیچ خدشه‌ای به اراده جدی، اهتمام مستمر و تلاش جدی دستگاه دیپلماسی برای به نتیجه رساندن مذاکرات وارد نکرده و نمی‌کند. دشمنان ملت ایران بدانند ایرانی که توانست "کارزار فشار حداکثری امریکا" را به شکست کشانده و سردمداران کاخ سفید را وادار به اعتراف به این شکست مفتضحانه کند، اجازه نخواهد داد تا صهیونیست‌ها با بازی "شانتاژ حداکثری" ایران‌هراسی را ترویج کرده و ایران ستیزی خود را مشروعیت بخشند.

باقری با بیان اینکه ما سربازان میدان دیپلماسی به تبعیت از رئیس جمهور محترم، هیچ حریمی برای خود قائل نیستیم، گفت: گوش شنوای ما پذیرای همه "انتقاد‌های سازنده" و سینه فراخ ما میزبان همه "انتقاد‌های گزنده" است، اما هیچگاه کوچکترین خدشه به حریم ارزش‌های انقلابی و کمترین صدمه به منافع ملی را در هیچ شرایطی برنمی تابیم.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه به سعه صدر رئیس محترم جمهور اشاره کرد و گفت: سعه صدر رییس‌جمهچز در برابر انتقادها، برخی سوداگران بازار بازی‌های سیاسی را عصبانی کرده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۴:۲۷ ۱۹ تير ۱۴۰۱
دوست گو یار شو و هر دو جهان دشمن باش بخت گو پشت مکن روی زمین لشکر گیر. اذهب الی فرعون انه طغی.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۱:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
خط قرمز مردم هستن که شما با لودر از روشون رد شدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
بایدم اینطور باشه درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
نگویید خطوط نظام بگویید خطوط قرمز شعارهای انتخاباتی ...اینقدر علیه روحانی تبلیغ کرده اید که الان دنباله رو سیاست های اون شده ابد و نمی‌دانید چطور باید روی خودتان را بشویید ...حرف از مذاکره مستقیم با آمریکا میزنید و ...!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
(حاضر نیستیم از خطوط قرمز نظام عبور کنیم)پس اونوقت خطوط قرمز از شما عبور خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
محمد رضا شاه اگر صدای پای انقلاب را چند سال زودتر شنیده بود امروز جمهوری اسلامیی در کار نبود شما هم دارید همان را تکرار می کنید تا دیر نشده مردم را در یابید به والله ما برای این نظام خونها وجانها داده ایم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
فکر کنم دیگه شما در صحبت کردن هم به مشکل خوردید!
یعنی حفظ خطوط قرمز نظام باعث عدم موفقیت هست؟!
وضعیت دولت شماهم داره تاسف بار و فقط پر از ادعا میشه
مثل قبلی ها
لطفا به خودتون بیاین
ناظر محترم؛ لطفا بدون ویرایش نظر منتشر کنید
شاید یکی از اینها ببینه و برای خودش ، مردم و کشور کاری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
شما و تمام سیاسیون هیچی نیستید!!
فقط حرفهای گنده میزنید و به هزینه بدبختی ملت دنبال خراب کردن جناح مقابل و ثابت کردن خودتون هستید، ننگ بر همه شما که از مردم مایه میذارید برای رفاه و ترقی خودتون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مردم زجروتحریمو کشیدن ازین بدترنمیشه بهترهم خاهدشدمحکم ایستادگی کنیدتورابقرآن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
حقوق دولتی و مزایا اون رو من هم اگه داشتم تمامی خطوط قرمز رو رعایت میکردم و چندین خطوط دیگه هم اضافه میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دیگه گند زدید باید یک جوری جمع کنید دولت که دیگه واداد ه ،برجام برای دولت منفعت بود دیگه بسه دروغ ، عرضه خارج شدن از برجام ندارید ترسو ها ، چیزی که ارزش نداره که مذاکره نمی کنند این همه وقت و هزینه های میلیاردی آبروی برای ایران نگذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
ما باید یک بلان کاری به مردم بدیم چه چقدر خرج کردیم چه قدر برداشت کردیم نه برق داریم نه بمب چه فایده داری. هسته ای یا بزارید کنار با بمب درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
مزایای استفاده از انرژی هسته ای بیشتر از یک بمب مثلا برای بازدارندگی دشمنان هست
مثل نیروگاه هسته ای برای برق یا ...
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۰:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شمع های بیت المال را خاموش کنید خط قرمزها را لا اقل در حد اقل ها رعایت کنید پشتیبان ولایت فقیه باشید مردان مرد روزگار یکی یکی و فوج فوج گرداگرد شما جمع می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
انگشت کوچیگیه ظریف نمیشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
روحانی و ظریف دقیقا چی کار کردند؟!
فکر کنم زود دچار فراموشی شدید
اینها این یک سال چه کردند یا نکردند مشخص هست
اما هشت سال بدبختی و دروغ قبلی ها واضح تر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اگر درآمد شما هم در کف جامعه بود هیچ موقع این گونه موضعگیری نمی کردید
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق
۱۸:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
از شما دیگه انتظار نداشتیم آقای باقری!!!!!!!!!مگر خطوط قرمز رو رد بکنید موفق میشوید؟..دولت قبل همچین کاری کرد که ملت بزرگوار ما رو بدبخت کرده و شما خودتانهمین الان مثل خیار گیر کردید...........در ضمن این طور صحبت میکنید مردم فکر میکنند خارج شدن از خطوط قرمز موفقیت میاره و بعد میگن کی نمیذاره خطوط قرمز رد بشه و بعد میگن رهبری نمیذاره و همه چی تقصیره رهبری میفتد.....شما همه گی یا جاهل هستید یا جاهل خائن هستید برید به جهنم.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اگه اقتصاد صعیف شده و مردم در مشقتند حاصل هشت سال تضعیف کشور و تعطیلی عمدی مراکز تولید برای به زانو در آوردن کشور و برای به باور رساندن ملت که تنها با رسیدن به توافق با غرب و آمریکا کشور نجات پیدا می‌کند و تن دادن به هر خواسته مطرح شده توسط غرب در این ۸ سال دنبال شد هر اقدامی بعد از چند سال اثراتش مشخص می شود همانطور که روحانی در سخنرانی خودش گفت اثرات کارهای مار در سال‌های آینده خواهید دید البته با خنده این حرفها را زد. وحالا هم تلخی خیانت را می چشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
قرار بود رئیسی درستش کنه ولی با ظلم ب مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
در پاسخ، پاسخ این دوستمون
از آقاهاش فاکتور می گیرم
صد تا بعد از رئیسی هم بیان؛ ۸ سال روحانی جبران نمیشه
فقط امیدوارم چند سال بعد اگر زنده ماندیم، نیایم و نگیم صد تا مثل ... اگر بیان، چند سال رئیسی جبران نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
کارمند حقوق بگیر یکی از شرکتهای دولتی هستم و با مدرک فوق‌لیسانس مهندسی مکانیک و ۲۲ سال سابقه دارم زمانی که تازه استخدام رسمی اومده بود(با مدرک فوق دیپلم ) با حقوق یک ماه و نیم تونستم یخچال و فریزر برند داخلی مدل روز رو بخرم الان همون یخچال فریزر مستهلک شده و باید عوض شود ... با این سابقه باید سه ماه تمام هیچی نخورم که بتونم از همون برند و مدل روز رو بخرم به نظر شما الان وضعیت معیشت ما بهتر شده، میشود و یا خواهد شد ...بد نیست خطوط قرمزتون رو تعدیل کنید که مردم فقط فکر شکمشون نباشند آینده تیره و تاریک پیش روی ماست تا کی باید منتظر باشیم فرجی شود !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
1300سال منتظر بودی یه صد سال هم روش مگه چی میشه مطمئن باش حتما فرج می شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خطوط قرمز نظام باید معیشت مردم باشه که داره پوستشون کنده میشه
مردمی که هرچقدر جون میکنن بازم کم میارن و شماها رو ناله و تفرین میکنن
به جای شعار دادن به فکر سفره و شکم مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تحریم ها برای شما هم نون داره هم اب ولی فشارش روی ما مردم هستش شماها هم که مردم براتون مهم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
با این طرز تفکرات هیچوقت توافق و بهبود وضع ممکن نیست ... اینا فقط جنگ و دشمن ستیزیو میخوان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مگه کسی که از خط قرمزا رد کنه میتونه ادعا کنه موفق شده ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
همه چی که فرو ریخت، خط قرمزتون هم میپاشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
فعلا خط قرمز جامعه پریشان ایران است
Lithuania
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
فقط با واژه ها خوب بازی می کنید.
رییس جمهور "هم افزایی" رو استفاده کرد، حالا داره باب میشه. اصلاً چی هست "هم افزایی"؟
اول سال یه اسمی برای اون سال انتخاب میشه، تا آخر سال همه مدیران با این اسم (فعلاً دانش بنیان) بازی می کنن که بگن آره خیلی فعال هستن.
رییس جمهور گفت اقتصاد رو به برجام گره نمی زنیم، حالا وزیر خارجه با هر همتای خارجیش صحبت می کنه، اینو هی تکرار می کنه.
بابا بسه اینقدر با کلمات بازی نکنید. اگه مردم به کلمات علاقه داشتن، اسم فامیل بازی می کردن سرشون گرم بشه.
یه توافق رو نتونستین به سرانجام برسونید که نون سفره مردم آجر نشه.
ملت که بازیچه شل کن سفت کن های شما نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اگر کمی فکر کنی می بینی که مسئله هسته ای بهانه ای بیش برای آمریکای دزد و تروریست نیست و اگر همین طور در مقابل این شیاطین کرنش کنی تا جایی پیش میروند که حتی چوب دستی برای دفاع از خودت نداری.ولی فکر نکنم این چیزها رو بفهمی چون داری برای دشمن بر علیه ملت ایران مزدوری می کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
۱۷:۰۳. شما در مقامی نیستی که مردم رو قضاوت و بهشون توهین کنی، بذار مردم حرفشون رو بزنند. شما جیره بگیر هستی که کامنت توهین و افترا بذاری و نگذاری مردم لا اقل حتی حرفشان رو بزنند...
به شغلی که داری خوب فکر کن و ببین کی و در اصل چی و چقدر پست هستی...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
هروقت دیدی اینا گنده گنده حرف میزنن بفهم که هیچ غلطی نکردن و نخواهند کرد.
هم افزایی جراحی اقتصادی(این خیلی سمیه) ارز 4200 فلان میشه بهمان میشه و ...
وضع مملکت رو میخوایید ببینید قیمت اجناس رو نگاه کنید. ماکارونی روغن تخم مرغ و....................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
وضع مردم ما خوبه
همه دارند همونجایی می بینند که این افراد میخوان ببینند
و درگیری مردم و حکومت عزیزان
فعلا امیدوار بمانیم
امیدوارم بعد از ۴ و ۸ و ... کارنامه عملی قابل دفاعی داشته باشند
لطفا با کاربری که پرچم غیر از ایران داره و مثلا خارج از کشور هست، نظر در مورد وضعیت داخل ندید
ما که داخلیم الان نمی دونیم چه خبره و قراره چه بلایی سرمون بیاد یا چه گشایشی به قول آقایون
شما که مثلا بیرونی نگو لنگش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
چون توافق یا عدم توافق بر زندگی شما تاثیر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
توافق برای ایشان حکم مجوز انتخابات ۱۴۰۴ است ولی عدم توافق پوچ و کاهش محبوبیت بین غربگراها
بعد آدم عاقل از یک سوراخ ۱۰۰بار گذیده نمی شود
آمریکا‌ توافقی می خواهد که تحریم ها بماند ولی ایران همه چیز را بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
یک سئال اساسی مطرح هست
چرا نظام ایران که با رمز مرگ بر آمریکا(خطاب به دولت مردان فاسد این کشور) روی کار آمد و به آن معتقد بود، کم کم شعار و عمل خود در این رابطه را فراموش کرد و الان خیال می کند که امریکا دوستی است که می گذارد او پیشرفت کند و به شرایط بهتری برسد؟!
یا شاید این بازی قرار هست تا آخر هم در همین سطح برای افکار عمومی بماند و دو طرف دولتی راضی هستند و فقط مردم ایران متضرر!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
البته کارحسابی رو هم شما میکنید میگند عاقل مباش غم دیگران خوری دیوانه باش دگران غمت خورند چرا ما حرص بخوریم وبگیم غلط کردید همون ماهم همرنگ شما میشیم ببینیم چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بادکنک هنوز جا داره باد بزنید فقط محض احتیاط پوشاک هم بزنید ترکید دیگه فرصتی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شما که فشار نیومده بهت...پدر ما کارگرها دراومده
Germany
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
افرادی رو مسئول برجام کردن که زمان توافق هم از مخالفان سرسخت توافق بودند حالا چه انتظاری باید از اینا داشت تواف هم بشه که نمیشه تغییری تو معیشت و زنگی مردم ایجاد نمیشه چون.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
حالا روحانی که موافق بود۸سال چیکارکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۸:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
روحانی و رئیسی و بقیه این جماعت از یه کاسه لقمه برمیدارند
برجام زغال سیاه کاری مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
ما که از دروغگویی مسئولان دم می زنیم
لطفا دیگه خودمون دروغ نگیم به همدیگه
نمی تونی یک کیلو میوه بخوری
الان اینترنت هم گرون شده
به جای اینور اونور رفتن مجازی
پولت نگهدار و میوه بخور
با بخش گرونی صحبت شما موافقم
اما بزرگ نمایی بیش از حد ...؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
ما حاضریم وراضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
جای بقیه ما ما نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تو لابد خیلی وضعت خوبه ک مهم نیس یا حتما از عید فطر ب بعد خرید نکردی جونت باد هواس ها؟؟؟؟؟ ایی مسئوولین ایقد دروغ گفتن ک دیگه باور نمیکنیم مقصر امریکاس تو برو درستش کن همراه باقری ما ملت از وضع معیشت ناراضی هستیم وقتی کسی نتونه در عرض ۲ ماه ی کیلو میوه بخوره ظلم ب ملت نیس ؟؟؟؟ کاری ک ایی دولت کرده هرگز تو تاریخ تکرار نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
به چه قیمتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
۳ سال توافق شد چه شد از دستاورد های برجام بنوسید ای موافقان توافق بنوسید
۱-بتن در راکتور
۲-برای استفاده از مواد دارو باید لیست بیماران توسط آژانس تایید شود که زمان بر است
۳-دادن لیست دانشمندان به اسراییل
۴- گره زدن اقتصاد به برجام
که با خروج آمریکا اقتصاد بهم ریخت
۵-.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
قیمت مناسب
Iran (Islamic Republic of)
۴۴۴
۱۳:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شما پس چرا میری مذاکره کنی برا حق ماموریت به دلار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
فیش حقوقی را نشان بده بعد حرف بزن
بعد حق ماموریت به ریال است دکتر چون کارمند ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خیلی سر حق ماموریت دعوا نکنید
اصل حقوق ایشان خودش جای بررسی خواهد داشت
اگر دستاوردی نباشد و ذهن ایشان اینگونه هست
آقای ظریف هم خورد و برد
شاید هم طبق دستور عمل می کنند و هدف بودن در همین سطح هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
ایا ما مردم و زندگی و اینده ما مردم هم جزئی از خطوط قرمز نظام هست یا نه؟ ما مردم بدجوری توان داریم پس می دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اقای باقری کلیپ گفتگوی شما ومددوف روسیه را مشاهده کریدم که به نماینده روس گفتی دست مارو دمذاکره بگیرید ما به امید شما اومدیم مذاکره دوم اینکه روسیه عزیز نخواست مذاکره به پایان برسد چون ازاین طریق میخواهد نسبت به اوکراین ازامریکا امتیاز بگیرد ولی انچه برای مردم مسلم هست شماها مج فهم ونفهم هستید که واقعا هنوز نمیدانید روسیه دوست خوبی برای ایران نیست درکجا روسیه بداد ایران رسید؟ درنیروگاه روسیه 15سال هست هنوز فاز سه را تکمیل نکرده است درسوریه اطلاعات فرزندان مارا به اسرائیل میداد ومدتی هم درسوریه باایران قهر کرده بود درمورد موشک اس 300هم 12سال پیش پیش نقدی پول موشکهارا گرفت ولی تا 12سال بخاطر تحریم امریکا تحویل نداد وگفت امریکاشمارا تحریم تسلیحاتی کرد درمورد واکسن اسپوتنیک هم کل سهم روسیه دراموردرمان کرونا کمتر از5درصد بوده است درمورد دریای خزر هم نظام ما از حق خودش دردریای خزر یعنی همان رژیم حقوقی دریای گذشت تا روزی بتوانیم درسازمان ملل از کارت وتو روسیه استفاده کنیم درمورد قطعنامه هم اکثر مواقع روسیه درسازمان ملل برعلیه ایران رای مثبت داده است درمورد تحریمها هم روسیه نمیخواهد تحریم ایران برداشته شود چون از تحریم ایران حسابی با صادرات نفت وگاز به اروپا سودکلانی کسب میکند درصورتیکه اگر ایران با اروپا رابطه حسنه برقرارکند قطعا اروپا ازایارن نفت وگاز میخرد روسیه هیچوقت نمیخواهد رابطه ایران وامریکا برقرار شود وایران رفع تحریم گردد بهرحال اقای باقری سطح سواد وحزب وتفکرات شماها اجازه مذاکره ورفع تحریم را نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
گل گفتی فقط بهت نگویند آلبانی خیلی بهتره
چون حرف حق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
استاد شما بگو کی خوبه که اینا برن سمت اون.
آمریکا و انگلیس خوبند؟
اما اگر مثال بخوایم برای اونا بیاریم که دیگه فقط جلوگیری از پیشرفت نبوده، همه ی کارنامشون ضد ملت و دولت به صورت شفاف بوده
مشکل حزب شما و حزب حاکم الان ایران این هست که شعار نه شرقی و نه غربی؛ "جمهوری. اسلامی. ایران" فراموش کردید و به خودباوری و درک نیاز ملتتون نرسیدید، به مردم اگر اطمینان می کردیم و مردم به دولت ها؛ الان آمریکا و روسیه هم مجبور به همراهی با ما بودند
از سال ۸۸ هم که حفره ی بینتون اینقدر شد که ...
شما بچسب به آمریکا و غرب و چند ۸ سال مردم رو با این تز بدبخت تر کنید
ایناهم بچسبن به جای دیگه و دیگه و دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
کاش می‌گفت منظور کدام خطوط قرمز است، مطمئنا مردم هم راضی نیستن کشور خلا صلاح بشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مذاکره کننده خوب یعنی کسی که با دادن کمترین امتیاز بیشترین امتیاز رو بگیره...وگرنه صرف اینکه بشینی و هی بگی نه خب یه منشی میتونست اینم انجام بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خطوط قرمز و مصلحت کشور و نظام ملت هستن کاری کنید که ملت بیشتر ازین تو فشار نباشن البته با حفظ اقتدار کشور و ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تا اونجایی که از وعده هاتون یادمه خطوط قرمز رفع فقر و بیکاری و ساخت یک کشور آباد و مستقل و توسعه یافته بود . بفرمایید در این زمینه ها چه دستاوردهایی داشته اید؟
United States of America
علی
۱۲:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
شهامت داشته باش بگو بلد نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
اونایی که مدعی بودن بلدیم وبا 800تا سکه ازخودشون تقدیر کردند بعدا فهمیدن نخونده امضا کردند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
لابد روحانی شهامت داشت که هسته ای را نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
درسته در دولت قبلی برعکس اینکار انجام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
همین که همتون استعفا بدین لطف بزرگی به ملت می‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بعدش چی ؟توقراره بری جاش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
آقا عبور کن ۹۰ درصد جامعه راضی آن گور بابا ناراضی مگر دولت جمهوری نیست ،جمهوری یعنی نظر مردم ،مردم هم میخوان از آیت تمرین خارج شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
نشستی پای گوشی از جانب همه حرف میزنی!! فکر کردی چند نفر در فضای مجازی باهات هم عقیده ان پس ۹۰ درصد جامعه شدین!! گوشی رو بذار کنار از خواب برخیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
چرا از قول همه حرف می زنی؟ تو از کجا میدونی 90 درصد از جامعه راضی هستن؟ شاید تو جز 1 درصد افراد راضی باشی و 99 درصد ناراضی باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
این همه آمریکا خلف وعده کرده هنوز متوجه نشدی که اگر همه چیزمون را هم بدیم اونا هنوز هم راضی نمی شن. اونا دنبال یه غلام حلقه به گوش هستند یه گاو شیرده. افتاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۲۳...۱۴ حالا ک سودی واسه دولت ومردم نداره خب ایرانم خارج شه اینا همشون دروغگون ما ک تحریم داخلی هستیم همه کالاها تولید ایران هزار برابر کرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
داداش ما مردم راضی به چی و ناراضی از چی هستیم؟
این دولت مردان هم مثل شما گفتند درد مارو می دونند و دارند دوا می کنند
رفتند اون بالا نه خودشون و قبلی هاشون که به خطوط معتقد نبودند برای ما کاری کردند، نه اینا تا این یک سال
شما اول خودتم ببین چی میخوای، بعد عین اینا سخنرانی کن و تائید مجازی بگیر
البته تائید مجازی کلا هم کشکه
خودم هی از طریق .... میرم و میام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
نمیخواد عبور کنی فقط یه خواهش حقوقتا اعلام کن ببینیم چقدر میگیری حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
حق ماموریت هتل کوبورگ برابری می کنه با یکسال درآمد جنابعالی ...فکر کردی همیچین جایی رو دیپلمات ها ول می کنند نه برادر من تا همین الان خدا می‌دونه چند صد میلیارد تومان هزینه مذاکرات شده است هتل و پرواز و هزینه ماموریت و کوفت و زهرمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تو هم یه تکانی به خودت بده برای جامعه مفید باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
ایووول دمت گرم احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
معادل ۱دهم حقوق جواد ظریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
عجب ببینیم و تعریف کنیم !؟
فعلا که مشکلات شدید اقتصادی مردم در گرو سیاست
خارجی افتاده
کاش زمان می دادید که چه موقع این اقدامات سیاسی
شما گره مردم را باز می کند
فعلا نه از سرمایه گذاری خارجی در این کشور خبری است
نتوانسته ایم به عنوان دومین دارنده ذخایر گاز جهان
ومنابع نفتی فراوان جایگاه ایران در این دومحصول راهبردی
واستراتژیک جهان امروز در بازار فروش مثل کشورهای
همسایه بدست اوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خدا را شکر مملکت به دست افراد منفی ای مثل شما نمیچرخه.همش آیه ناامیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مملکت ب دس اونایی ک افتاده دیدیم چها با ملت کردن واقعا متاسفم واسه اونایی ک هنوزم دارن از دولت جدید حمایت میکنن مردم با ی خرید کوچیک هزاران آه وناله ونفرین حواله ی دولت جدید میکنن دیدم ک میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خطوط قرمز چیه؟ فقر و فلاکت ،بیکاری،تورم افسار گسیخته ،خواست مردم و... نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خطوط قرمز ما انرژی هسته ای است.فقر را تحمل میکنیم تا فرزندانمان در آینده انرژی هسته ای داشته باشن.فکر کردین چند سال دیگه آمریکا به بچه هامون انرژی هسته ای میده؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۲:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
درود به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بارها گفته ام و بار دیگر نیز می گویم که سران و مقامات آمریکا و اروپا بی منطق، بی وجدان، بی انصاف، بی تعهد، دیکتاتور، دروغگو، زورگو و نفهم هستند و از خود هیچگونه اراده ای نداشته و افسار بر گردن خود را بدست صهیونیست ها سپرده اند و صهیونیست ها هستند که بجای آنها تصمیم می گیرند مطمئن باشید که هیچگونه توافق برجامی صورت نخواهد گرفت و این عدم توافق برجامی که باعث و بانی آن رژیم صهیونیستی هست ، باعث شکست بایدن در انتخابات پیش رو هستند. این خط و این نشان.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
همین دروغ گوها ببین چطور عربستان رو آباد می کنند شما پشت به دنیا کنید ببینید کدوم کشور اقتصاد منطقه میشه
Germany
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خسته نباشی دلاور گلابی کی بودی ما نفهمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
علی جان
شما کی رفتی عربستان
هر موقع رفتی دیدی بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
علی خان کجای عربستان رفتی که آبادی محض بوده؟!
نکنه با چی چی سلمان و سرانشون در کاخ ها بودی!؟
ما که از نزدیک دیدیم، این خبرها نبود و دست فروش و فقیر هم تا دلت بخواد داره
اینجا در ایران هم اگر بین کاخ نشین ها بگردی بهشته
نظر میدی حداقل یه اطلاعات غیر ماهواره ای و رسانه ای داشته باش
سرمایه دارهای ایران الان سرمایه هاشون به آسمون و کهکشون رسیده
عرب هاهم همین
اما مردم کجا وضعشون از همه لحاظ بهتره؟
باید دقیق بررسی کنیم!
آخرین اخبار