رقابت دانش ‌آموزان جهرمی برای ورود به مدارس استعداددرخشان

سرپرست آموزش و پرورش جهرم گفت: ۶۰۰ دانش آموز کلاس ششمی برای ورود به پایه هفتم مدرسه سمپاد در جهرم رقابت می کنند.

یوسف بخشی گفت: این آزمون در روز های پنج شنبه و جمعه، ۲۶ و ۲۷ خرداد راس ساعت ۹ صبح آغاز می شود و ضروری است که دانش آموزان یک ساعت زود تر در محل حوزه امتحانی حضور پیدا کنند تا فرآیند آزمون به درستی آغاز شود.

او گفت:  تفاوت آزمون امسال با سال های پیش در این است که پذیرفته شدگان آزمون سمپاد در مقطع متوسطه اول بر خلاف سال های قبل می توانند در جهرم تحصیل کنند که همین موضوع موجب استقبال دانش آموزان شده است.

بخشی گفت: در آزمون روز پنچ شنبه ۶۰۰ دانش آموز کلاس ششمی برای ورود به پایه هفتم مدرسه سمپاد نام نویسی کرده اند که نیاز است خانواده ها با توجه به‌ اینکه دانش آموزان ابتدایی برای اولین بار در آن شرکت می کنند، به گونه ای فرزند خود را راهنمایی کنند که موجب تقویت اعتماد به نفس و احساس آرامش دانش آموزان شوند چرا که در صورت قبولی در پایه هفتم، امکان تحصیل تا پایه دوازدهم مدارس سمپاد میسر است.

سرپرست آموزش و پرورش جهرم گفت: برای روز پنج شنبه پنج حوزه در نظر گرفته شده است که دانش آموزان باید مطابق با کارت ورود به جلسه حضور یابند.

او گفت: اولیا از تجمع در حوزه های آزمون خود داری کرده اما با توجه به این که از شهرهای همجوار نیز در این آزمون شرکت می کنند مکانی برای استراحت همراهان دانش آموز مشخص شده است.

منبع: شبستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار