برنامه ریزی برای برگزاری جشن ازدواج دانشجویی

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان در مهر ماه خبر داد.

حجت السلام جواد افشار گفت : هرساله به منظور ترغیب جوانان به امر حسنه ازدواج، جشن ازدواج دانشجویی به شکل کشوری در شهر مشهد برگزار می‌شود، اما معمولا دانشگاه‌های استانی هم چنین جشن‌هایی خواهند داشت.

به گفته مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه این جشن‌ها معمولا در بازه زمانی بهار یا تابستان برگزار می‌شود، پارسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا، این جشن را در استان در فضای باز برگزار کردیم.

برای امسال هم طبق توافق صورت گرفته با روسای دانشگاه‌های استان مقرر شده که این جشن در تاریخ ۲۲ مهر در سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) برگزار شود.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این جشن امسال به شکل استانی برگزار می‌شود، در سال‌های گذشته معمولا هر دانشگاه این جشن را بصورت جدا برگزار می‌کرد و به ندرت پیش می‌آمد که آن را استانی برگزار کنند، اما امسال این جشن به شکل استانی خواهد بود که امیدواریم با این اقدام ارتباطات بین دانشگاه‌ها هم بیشتر شود.

طبق آمار ثبت نامی در دانشگاه ها، امسال حدود ۵۰۶ زوج در مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان شرکت خواهند کرد.

تابستان ۱۳۸۹ برنامه‌ای حدودا یک تا دو هفته‌ای در دانشگاه‌های کشور برگزار شد که طی آن با استفاده از ظرفیت گروه معارف دانشگاه‌ها و مبلغینی از حوزه علمیه تهران برای تعدادی از دانشجویان برنامه‌هایی با موضوعات روز برگزار شد.

قرار است امسال دوباره این برنامه احیاء شود و همزمان با سایر دانشگاه‌های کشور در دانشگاه‌های کرمانشاه آن را برگزار خواهیم کرد.

طبق پیش بینی‌هایی که انجام شده، این برنامه در دانشگاه‌های استان برای بیش از هزار دانشجو برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.