آغاز واریز بسته کمکِ معیشتی به هشت میلیون خانوار انگلیسی از ماه آینده

مقامات انگلیس اعلام کردند به دلیل مشکلات اقتصادی در این کشور بسته‌های کمک معیشتی به خانوارهای کم درآمد پرداخت خواهد شد.

دولت انگلیس اعلام کرده است از ۱۴ ژوییه واریز مبالغ کمک معیشتی به هشت میلیون خانوار انگلیسی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، خانوار‌های های کم درآمد در انگلیس ماه آینده (میلادی) مبلغ ۳۲۶ پوند به عنوان بخشی از بسته حمایتی ۲۱ میلیارد پوندی برای کمک در برابر افزایش صورت حساب ها، دریافت خواهند کرد.

به گفته وزارت کار و بازنشستگی، ۳۲۴ پوند دیگر نیز در پاییز به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. تِرِیز کُفی، وزیر کار و بازنشستگی در این خصوص گفت: «با توجه به اینکه میلیون‌ها خانوار کم درآمد به زودی واریز اولین قسط از دو قسط نقدی به حساب بانکی خود را می‌بینند، ما در حال انجام اقداماتی برای کمک مستقیم به خانواده‌ها برای هزینه‌های زندگی هستیم.»
او اعلام کرد این پرداخت‌ها (که مجموعاً ۶۵۰ پوند است) بخشی از برنامه‌های دولت برای گذاشتن ۱۲۰۰ پوند اضافی «در جیب افراد نیازمند» است. حمایت از خانوار‌های آسیب پذیر شامل تخفیف مالیاتی ۱۵۰ پوندی است که قبلاً اعلام شده بود.

ریشی سوناک، وزیر خزانه داری انگلیس نیز درباره این طرح گفت: «ما مسئولیت داریم از کسانی که بالاترین هزینه را برای افزایش تورم می‌پردازند محافظت کنیم و ما داریم برای اعطای این کمک قدم بر می‌داریم. من گفته بودم که وقتی مردم نیاز به کمک داشته باشند، در کنار آن‌ها خواهیم ایستاد و حالا ما داریم این کار را می‌کنیم.»

بر اساس طرح دولت، علاوه بر پرداخت سوخت زمستانی، در ماه نوامبر یا دسامبر به بازنشستگان ۳۰۰ پوند پرداخت خواهد شد.
افرادی که مزایای ناتوانی دریافت می‌کنند تا سپتامبر ۱۵۰ پوند اضافی دریافت خواهند کرد.

علی رغم نگرانی‌هایی که می‌تواند تورم را بیشتر کند، سوناک ماه گذشته از یک بسته اضطراری هزینه زندگی خبر داد که بخشی از آن از طریق مالیات ۲۵ درصدی بر سود شرکت‌های نفت و گاز پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
یارانه معیشتی ؟؟ انگلیس ؟؟ چه خبره ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
650پوند چند تومان می شه
آخرین اخبار