ایجاد اشتغال نیرو‌های بومی در بندر ماهشهر

سرپرست اداره کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: اشتغال یک دغدغه جدی در شهرستان است و این سازمان با همه توان از ایجاد اشتغال بومی در مجموعه شرکت‌های پتروشیمی با جدیت دفاع خواهند کرد.

 سید هادی تقویی گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری (مدضله العالی) به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، حاکی از اهمیت موضوع مقوله اشتغال است.

او می گوید: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در تلاش است تا به منظور تحقق واقعی شعار و منویات مقام معظم رهبری گام‌های موثری را بر دارد و این سازمان با همکاری بین بخشی، تعامل با مسئولان شهرستان و استان، ایجاد حداکثری فرصت‌های شغلی پایدار را در دستور کار دارد.

تقوی می گوید: باید توجه داشت که دفاع از اشتغال پایدار به عنوان یک الویت در سطح منطقه محسوب می‌شود و همواره باید از آن مجدانه دفاع کرد.

سرپرست اداره کار و خدمات اشتغال گفت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌شود با محوریت صنعت پتروشیمی کاهش نرخ بیکاری در شهرستان بندر ماهشهر را شاهد خواهیم بود و برابر با سیاست‌های تعیین شده این اداره، طی یک سال گذشته تعداد ۶۰۰ نفر در مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در منطقه مشغول بکار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار