اجرای ۴ طرح شاخص ترافیکی شهرداری کاشا‌ن

شهردار کاشان از اجرای چهار طرح شاخص ترافیکی شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حسن بخشنده امنیه گفت: عملیات عمرانی و اجرایی ۲ طرح در آینده‌ای نزدیک آغاز و فرایند عملیاتی ۲طرح دیگر پس از تأیید و تکمیل طرح توسط مشاور شروع می‌شود.

او می‌گوید: چهار طرح شامل ساخت روگذر تقاطع بلوار ساحلی و بلوار شهیدان بارفروش، ایجاد دوربرگردان در تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید حاج علی فارسی، ارائه طرح اولیه برای میدان جهاد و میدان شهید زجاجی است.

به گفته او، طرح روگذر تقاطع بلوار ساحلی و بلوار شهیدان بارفروش در شورای ترافیک کاشان تصویب شده که یکی از مطالبات شهروندان بوده است.

شهردار کاشان گفت: اجرای طرح روگذر تقاطع بلوار ساحلی و بلوار شهیدان بارفروش با اهداف کاهش تصادفات و تسهیل در تردد شهروندان در مسیر‌های منتهی به زودی آغاز می‌شود.

بخشنده امنیه گفت: طراحی و ایجاد دوربرگردان در تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید حاج علی فارسی نیز به عنوان طرح مهم ترافیکی مورد نظر در محدوده عرشه ششم زیرگذر اجرا می‌شود.

شهردار کاشان می‌گوید: پیش از این، تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید فارسی به صورت تقاطع غیرهمسطح درنظر گرفته شده بود.

به گفته او، تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید فارسی بر اساس نظر مشاور جدید و با هدف کاهش هزینه‌ها و اتمام طرح متناسب با استاندارد‌های ترافیکی در قالب اصلاح طرح قبلی به صورت دوربرگردان اجرا می‌شود.

شهردار کاشان گفت: ۲ طرح اولیه برای میدان جهاد و میدان شهید زجاجی نیز در صحن علنی شورا ارائه و مقرر شد مشاور، اقدامات لازم را به منظور ارائه طرح‌های نهایی با نظارت شهردار انجام دهد تا عملیات اجرایی طرح‌ها پس از تأیید به سرعت در ۲ میدان آغاز شود.

بخشنده امنیه گفت: رویکرد مدیریتی وی در سیاست‌های اصلی مدیریت شهری برای تحول در زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه ترافیک، اجرای طرح‌های کارآمد و موثر در کاهش ترافیک شهر مبتنی بر مطالعات دقیق و تخصصی است.

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه دارد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.