سردار کوشکی:

دفاع مقدس یک الگوی ابدی برای جهاد تبیین و جنگ نرم است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس‌ گفت: اگر تاریخ دفاع مقدس را به عنوان الگویی ابدی سرلوحه مجاهدت خود در جهاد تبیین و مواجهه با دشمن در جنگ نرم امروز قرار بدهیم تمام قله‌ها را باز هم فتح می‌کنیم و به نصر الهی خواهیم رسید.

سردار سعید کوشکی جهرمی در همایش «جهاد تبیین و عملکرد هیئت‌های رزمندگان اسلام فارس» که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس برگزار شد، گفت: اگر تاریخ دفاع مقدس را به عنوان الگویی ابدی سرلوحه مجاهدت خود در جهاد تبیین و مواجهه با دشمن در جنگ نرم امروز قرار بدهیم تمام قله‌ها و خرمشهر‌ها را باز هم فتح می‌کنیم و به نصر الهی می‌رسیم.

او گفت: گاهی در برخی جلسات برخی دوستان از کمبود امکانات برای برپایی برنامه‌های مذهبی یا جهادی و دشواری‌های تبیین و ترویج فرهنگ دینی و یا ترویج فرهنگ دفاع مقدس گلایه می‌کنند.

کوشکی گفت: واقعا هم امکانات ما با دشمنی که ۱۱۶ ماهواره از ۳۰۰ ماهواره کل دنیا را به پوشش اخبار ایران و بمباران روزانه افکار عمومی و مایوس کردن مردم ایران و ناامید کردن مردم به خصوص نسل‌های جدید از آینده اختصاص داده نیست، اما نباید هم فراموش کرد که رزمندگان ما نیز زمانی بدون کمترین امکاناتی در برابر تمام دنیای استکبار و ایادی منطقه‌ای اش به ویژه رژیم بعثی ایستادند و اصولا فلسفه کار جهادی توام بودن آن با تلاش و سختی و مجاهدت است.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام فارس گفت: البته ما به حول قوه الهی از نظر عده و تجهیزات در جایگاهی هستیم که دشمن دیگر حتی در مخیله‌اش هم به این کشور و نظام چشمداشت ندارد و درعمل «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» را اجرا کرده‌ایم، اما به جز تجهیزات دفاعی پیشرفته، ما از نیروی معنویت و ایمان و فرهنگ ایثار و شهادت برخورداریم که باهیچ قوایی قابل مقایسه نیست.

او گفت: رزمندگان و سربازان دیروز، فرماندهان جهاد تبیین و جنگ نرم امروز هستند و باید در خاکریز‌های فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای نیز آماده مواجه شدن با دشمن باشند و به همین خاطر همیشه تاکید می‌کنم به این یادگاران زنده دوران حماسه‌ساز دفاع مقدس و راوی خاطرات و مخاطرات آن دوران توجه بیشتری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار