لزوم فعال‌تر کردن مجموعه‌های اقتصادی در شرایط کنونی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید در عرصه جنگ اقتصادی، واحد‌های تولیدی فعال‌تر شوند.

عباس زاده در جریان بازدید از یک کارخانه کاشی و سرامیک در بیرجند گفت: امروز هدف اصلی همه ما برای پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی باید این باشد که بتوانیم در عرصه جنگ اقتصادی، مجموعه‌های اقتصادی را فعال‌تر کنیم.

او گفت: بر ما لازم است از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با دشمن در این عرصه مهم و اساسی استفاده کنیم.

عباس زاده گفت: کسانی که در عرصه تولید و اشتغالزایی در کشور و استان کار می‌کنند، امروز به عنوان سرداران و بزرگان جنگ اقتصادی و این عرصه بسیار با عظمت هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: هدف از این بازدید آشنایی بیشتر و نزدیک با ظرفیت‌های استان در حوزه تولید، اشتغالزایی و سرمایه گذاری است.

او گفت: واحدی که امروز بازدید شد، از صنایع پرکاربرد و مهم صنعت ساختمان و مرتبط با حوزه عمرانی و البته با یکی از بزرگترین طرح های در دست اجرا در کشور یعنی نهضت ملی مسکن است.

عباس زاده با بیان اینکه دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مصمم است و سالانه باید یک میلیون مسکن را آماده کرده و به مردم تحویل دهد، گفت: سهمیه خراسان جنوبی از ۴ میلیون مسکن چهار ساله اول دولت سیزدهم ۴۰ هزار واحد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که باید مورد توجه انبوه سازان باشد، استفاده از تولیدات داخلی و تشویق برای استفاده از تولیدات بومی است.

او گفت: باید با شناخت ظرفیت‌های موجود، این امکان را به وجود آوریم که اولویت استفاده از محصولات تولید استان و کشور را در دستور کار قرار دهیم.

عباس زاده با اشاره به این که یکی از مهمترین لوازم و محصولات مورد استفاده در صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک است، گفت: کاشی به عنوان یکی از محصولاتی که در استان تولید می‌شود، کیفیت بسیار بالایی دارد و از قدرت رقابت پذیری برای صادرات نیز برخوردار است، باید برای مردم و سازندگان مسکن معرفی تا از این ظرفیت‌ها برای ساخت مسکن در استان و کشور استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار