رشد ۱۹.۳ درصدی اعتبارات هزینه‌ای فارس

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: اعتبار هزینه‌ای استان یک‌هزار و ۴۸۲ میلیارد تومان است که نسبت به پارسال ۱۹.۴ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس گفت: بودجه هزینه‌ای و تملک به استان ابلاغ شده، اما هنوز دستورالعمل بودجه ابلاغ نشده است و تا زمانی که دستورالعمل ابلاغ نشود نمی‌توانیم توزیع فصلی انجام دهیم.

احمدعلی افکاری گفت: اعتبار هزینه‌ای استان یکهزار و ۴۸۲ میلیارد تومان است که نسبت به پارسال ۱۹.۴ درصد رشد داشته است. همچنین مجموع اعتبارات تملک امسال استان بیش از چهار هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۱۳.۱ درصد افزایش یافته است.

او گفت: اعتبارات تملک به دو بخش اعتبارات استانی با دو هزار و ۲۱۳ میلیارد تومان و اعتبارات توازن یکهزار و ۷۹۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته رشد نداشته است.

به گفته افکاری، ۵۰ درصد اعتبارات توازن استانی است که مختص طرح‌های استانی و ۵۰ درصد مربوط به طرح‌های ملی است که پیشنهادش از استان گرفته می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: در توزیع اعتبارات برنامه‌محوری، آب، بهبود کسب و کار، معیشت، تامین زیرساخت‌های تولید و ... باید مدنظر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار