افسران موساد در اربیل؛ حضوری که ایران آن را تحمل نمی‌کند

عوامل اطلاعاتی خارجی بر این باورند که ادعا‌های ایران در خصوص حضور رژیم صهیونسیتی در کردستان عراق، بی‌اساس نیست.

روابط رژیم صهیونیستی و اقلیم شمال عراق از سال ۱۹۴۸ میلادی با شروع اشغال‌گری این رژیم در فلسطین با فعالیت‌های  آژانس یهود و ارتباط گیری این آژانس با کرد‌های عراق آغاز شد و تاجایی پیش رفت که مقامات رژیم صهیونیستی خصوصا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر وقت این رژیم رسما از استقلال کرد‌ها و تشکیل کشور کردستان در جریان همه پرسی استقلال سال ۲۰۱۷ این ناحیه از عراق حمایت کردند.

اما این روابط صرفا منحصر به حمایت‌های سیاسی نبوده و ابعاد اقتصادی، امنیتی و نظامی نیز داشته است.

افسران موساد در اربیل؛ حضوری که ایران آن را تحمل نمی‌کند

اقلیم کردستان عراق ۴۰٪ نفت خود را به سرزمین های اشغالی صادر می‌کند که این مقدار ۷۵٪ نفت رژیم صهیونسیتی را تامین می‌کند

سال ۱۳۹۳ بود که خبرگزاری رویترز نوشت نخستین محموله صادراتی نفت از اقلیم شما (کردستان) عراق به رژیم رسیده و این اقدام با همکاری ترکیه انجام شده و  نفت فروخته شده از سوی اقلیم شمال عراق از خط لوله میان عراق به ترکیه انتقال می‌یابد و از آنجا با نفتکتش برای خریداران فرستاده می‌شود.

بنا به اطلاعاتی که رویترز منتشر کرده این قرارداد فروش نفت شمال عراق درپی تماس شرکت‌های رژیم صهیونیستی  با مقامات ارشد اقلیم برای خرید نفت از این منطقه بسته شده است.


بیشتر بخوانید:


از آن سال تاکنون نیز مسئله فروش نفت شمال عراق به رژیم صهیونیستی ادامه داشته و در این خصوص غالب محمد علی، نماینده سابق و عضو سابق کمیسیون نفت و گاز پارلمان عراق با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، آمار صادرات نفت اقلیم کردستان عراق از ابتدای مارس تا ۲۱ مارس ۲۰۲۲ را منتشر کرد که طبق آن اقلیم کردستان فقط در این مدت حدود ۱/۹میلیون بشکه نفت به رژیم صهیونیستی فروخته است که معادل ۲۷ درصد کل صادرات نفت اقلیم کردستان عراق در این بازه زمانی است.

افسران موساد در اربیل؛ حضوری که ایران آن را تحمل نمی‌کند

دستگاه قضایی عراق با غیر قانونی خواندن فروش نفت و گاز توسط اربیل  احکام تازه ای صادر کرده اما اربیل به جای تمکین، همچنان سرکشی می‌کند 

گفتنی است، که پول حاصل از فروش نفت اقلیم شمال عراق به خزانه دولت عراق واریز نمی‌شود و اقلیم کردستان کل درآمد حاصل از این صادرات را برای خود می‌داند!


بیشتر بخوانید:


از سویی دیگر سپتامبر ۲۰۰۶، گزارشی در برنامه تلویزیونی «Newsnight» بی بی سی فاش کرد که مستشاران نظامی رژیم صهیونیستی در شمال عراق مشغول آموزش تکنیک‌های تیراندازی به نیرو‌های نظامی اقلیم شمال عراق هستند.  

اما این همکاری‌ها صرفا نظامی نماند و بعد امنیتی نیز گرفت تا رژیم صهیونیستی به ایجاد مراکز جاسوسی در خاک شمال عراق اقدام کند.

افسران موساد در اربیل؛ حضوری که ایران آن را تحمل نمی‌کند

مرکز جاسوسی رژیم صهیونسیتی در اقلیم شمال عراق که اسفند پارسال مورد حمله موشک های سپاه پاسداران قرار گرفت

وجود مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل شهری در اقلیم شمال عراق تهدیدی آشکار برای کشور‌های پیرامون از جمله ایران و خود عراق است که در سایه بی نظمی‌های چندساله در مدیریت این کشور که حاصل حمله آمریکا به عراق و ظهور تروریسم بین المللی در قد و قامت داعش بوده، به وجود آمده است.


بیشتر بخوانید:


این حضور با استقرار تجهیزات پروازی و جاسوسی رژیم صهیونیستی به همراه کارشناسان نظامی این رژیم در پایگاه‌های آمریکایی دنبال می‌شود و تا جایی ادامه یافته که  «عدنان فیحان الدلیمی» رئیس فراکسیون پارلمانی «الصادقون» عراق خواستار پایان دادن به وجود پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در کنار آمریکا و ترکیه در عراق» به عنوان یک «مطالبه مردمی» شده است.

«ابوالاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا عراق نیز در این باره گفته در کردستان عراق بیش از ۲۰ پایگاه استراتژیک و تاکتیکی صهیونیستی وجود دارد که عملیات‌های امنیتی انجام می‌دهد، این پایگاه‌ها در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند و اموال صهیونیست‌ها را در آن افزایش می‌دهند، ضمن اینکه بیش از ۴ هزار اسرائیلی در اقلیم وجود دارند.»

افسران موساد در اربیل؛ حضوری که ایران آن را تحمل نمی‌کند

بر اساس اطلاعات دبیرکل گردان های سیدالشهدا عراق، بیش از ۲۰ پایگاه  صهیونیستی و ۴۰۰۰ صهیونیست در اقلیم شمال عراق وجود دارند

علیرضا تقوی نیا کارشناس مسائل غرب آسیا در این باره می‌گوید که این حضور صهیونیست‌ها در شمال عراق که در سال‌های اخیر نیز علنی شده، با هدف حضور در کنار مرز‌های ایران، جاسوسی و جمع‌آوری مستقیم اطلاعات از پایگاه‌ها و نقاط حساس کشورمان در کنار ایجاد تنش و تجزیه منطقه دنبال شده که البته پاسخ‌هایی هم مثل حمله موشکی اسفند پارسال سپاه پاسداران به مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی داشته است.

«یونی بن منخم» کارشناس صهیونیست مسائل غرب آسیا و محقق مرکز اورشلیمی نوشته عوامل اطلاعاتی خارجی بر این باورند که ادعا‌های ایران در خصوص حضور اسرائیل در کردستان، بی‌اساس نیست؛ و موساد نمایندگی‌های پنهانی در کردستان عراق دارد که تحت پوشش آمریکایی‌ها درحال فعالیت‌اند.»

نیویورک تایمز هم پس از حمله موشکی ایران به ساختمانی در اربیل نوشت که «آن ساختمان تاسیسات و ادوات آموزشی اسرائیلی را در خود جای داده بود.»

مسعود بارزانی رئیس پیشین اقلیم کردستان عراق در پاسخ به اعتراضات ایران منکر حضور صهیونیست‌ها در اربیل شده بود و گفته بود «اگر چنین مراکزی را یافتید بدون اطلاع آن‌ها را منهدم کنید»

اما این اظهار بی اطلاعی و بی تفاوتی مقامات اقلیم شمال عراق به درخواست های مشروع ایران درحالی است که مسعود بارزانی رئیس وقت اقلیم کردستان عراق در ساعات بحرانی سقوط اربیل، بیش از ۵ بار به آمریکایی‌ها پیام داد و درخواست کمک کرد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت ولی همین پیام را بارزانی به ایران فرستاد و جمهوری اسلامی به سرعت وارد عمل شد و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شبانه با پرواز ویژه در اربیل فرود آمد و عملیات دفع حمله داعش را مستقیم فرماندهی کرد.

افسران موساد در اربیل؛ حضوری که ایران آن را تحمل نمی‌کند

مسعود بارزانی در ساعات بحرانی سقوط اربیل، بیش از ۵ بار به آمریکایی‌ها پیام داد اما پاسخی نگرفت، اما سردار سلیمانی شبانه با پرواز ویژه در اربیل فرود آمد تا اربیل به دست داعش سقوط نکند

به گفته علیرضا تقوی نیا، جمهوری اسلامی ایران بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی همواره اعلام کرده هیچگونه حضور فیزیکی اعم از حضور نظامی، امنیتی، فرهنگی و تجاری رژیم صهیونسیتی و عوامل آن را در نزدیکی مرزهای خود بر نتافته و مادامی حتی یک افسر موساد در اربیل عراق یا هر نقطه دیگری از کشورهای همسایه حضور داشته باشد، حملات بازدارنده جمهوری اسلامی ایران و گروه های مقاومت عراقی ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:


در واقع می توان گفت پاسخ‌هایی که ایران و گروه های مقاومت عراقی به اقدامات خرابکارانه‌ی عوامل امنیتی رژیم صهیونیستی در اقلیم شمال عراق می‌دهد، هم برای طرف کرد و هم برای طرف صهیونیست پیام هایی جدی داشته؛ به ویژه اینکه این دست پاسخ ها هشداری به مقامات اقلیم شمال عراق است تا آنان  را از همکاری با رژیم صهیونیستی باز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
نمیدونم چی رو باور کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
اگر عراق و اقلیم کردستان رو مجبور به پرداخت خسارت جنگ کنید دیگه از این غلط ها اتفاق نمی افته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
این چه موشکی که سقف این بنا رو هم خراب نکرده !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
بی سر وصدا و بدون ایجاد شک در عوام با اسم دیگران آنقدر خون ریختند که انقریب دارند منطقه را میبلعند اما خوابشان تعبیر نشد و حالا دوباره بی شرمان عالم با همان شیوه های قدیمی راه خود را جستجو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد بجنوردی
۱۵:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
درود بر امام خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر صیهونیستها و منافقین مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
شما که میگید هیچگونه حضور صهیونیست هادر عراق رو تحمل نمی کنید از طرفی میگید ۴۰درصد عراق یا اربیل دست صهیونیست هاست و دارن به نفع خودشون نفت میبرن و ترور میکنن. حالا سوال اینه کدومش درسته اینکه شما تحمل نمی کنید یا اینکه اونا اینجان ؟ تضاد نداره حرفاتون؟ اگه هستن چرا نمیزنید؟ اگه نیستن چرا میگید ۴۰ درصد هستن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
عجب بی چشم رو هستند این ها آزادیشون از سردار سلیمانی دارند برای اسرائیل آمریکا دم تکون میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
زدن صهیونیستها صدها برابر شیرینتر از زدن آمریکایی هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سران اقلیم کردستان با فریب مردم کرد ووعده استقلال و خودمختاری کردستان کرده اندپاتوق جاسوسان اسرائیلی و پایگاه امریکاییها
این هم استقلال کردستان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خط لوله نفتی؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
تند تند عکس و فیلم های حاج قاسم را به بارزانی نشان دهید تا شاید مخش به کار بیفتد
Sweden
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
گول این سبیل های کلفت سرکردگان کرد ( دمکرات و کومله پزاک .... ) را نخورید٬ نه تنها مرد نیستن بلکه همه وطن فروش و خائن به قوم محترم کرد هستن و الان شده اند پیشمرگه های خوشگل و نوکر نتانیاهوکه برای تشکیل سلطنت بهر جنایتی ٬ همکاری و زیردستگی اربابشان نتانیاهو تن میدهند. فرامش کرده اند که اگرسردار سلیمانی نبود حالا بایدهمه شان از زن و مرد زیر سلطه داعش شب را به صبح میاوردند. در اینان غیرت و مردانگی یافت نمیشود.
تثبیت حاکمیت زورگویی و اسارت امریکا در منطقه به واسطه اسراییل واز کانال این پیشمرگه های خوشگل نتانیاهو انجام میشود.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۲:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
همین که اربیل همسایه دیوار به دیوار ماست غنیمته. سیم خاردار هم که داریم. با سیم خاردار اعدامشون میکنیم خیانت کاران را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خوب جنگه دیگه ماهم رفتیم سوریه کنار لانه اونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سوریه و حتی خود فلسطین اشغالی هم از آن امت اسلامی است و ما رفتیم اتاق بغلی خانه خودمان و زنبور های صهیونیسم را باید از خانه خود دور کنیم والا هر روز ممکنه یکی از اهالی محل را نیش بزنند.
شماکه فکر نکنم ظرف 43 سال انقلاب از بستر خود تکان خرده باشی و فقط ادعا می کنید و الا هرگز چنین نمی گفتی ! مواظب باش زخم بستر نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۱:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه برخی از اهالی این منطقه فقط زبان زور می فهمند. اگر زور بالای سرشان نباشد همیشه در حال شیطنت هستند. در این شرایط باید ایران مقر حکومتی این اقلیم پر فتنه را بکبود تا عیار کار دستشان بیایید و بدانند شوخی شوخی نابود می شوند اگر شیطنت اضافی کنند. خیلی میخواهند مستقل باشند ولی می دانند که بین سه کشور و یا چهار کشور بزرگ احاطه شده اند و اگر زیاده خواهی کنند کلا نسلشان از روی زمین کنده می شود
Germany
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
به همکارانت بگو اوضاع داخلی کشور رو حل کنن بعد به حساب همسایه ها برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
شاهخر عزیز این که کلا نسلشان از زمین کنده می شود عیار فکر ترور و جنایت و خباثت خود را نشان داده اید و این کلام فقط لایق دهان شماست نه عزیزانی چون حاج قاسم ها
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۷:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس جان، فکر ترور و تروریسم سالهاست که به برکت وجود برخی از همفکران شما وجود دارد. یادمان نرفته چه بر سر سربازان دلاور ایران زمین چه از اکراد و چه از دیگر نقاط آورده اید. برخی از همفکران شما حیوان صفت هستند و خوی آدمیزاد ندارند.اینان به غیر نسل کشی و حیوان صفتی چیزی درک نمی کنند. پر از کینه و عقده ها هستند و آبروی انسانیت را می برند چه رسد به قومی که به آن تعلق دارند. این که نوشتم نسلشان منظور نسل زیاده خواهانی همچون شما هست که به زودی به امید پروردگار به همراه رژیم جعلی از زمین برچیده خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
نبایدم تحمل کنه دولت عراق شدیدا غربگراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ارمنستان، جمهوری آذربایجان، کردستان عراق، کردستان سوریه، کردستان ترکیه و... همه‌ی اینها باید به ایران برگردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
با اینهمه ثروت خدادادی ما از پس خودمان هم بر نمیاییم
Iran (Islamic Republic of)
خدادادی
۱۰:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
حالا که مسئولین اقلیم کردستان عراق از حمله داعش به منطقه خودشان و عدم حمایت آمریکا از آنها درس عبرت نگرفتند ،گذشت زمان درس عبرت سختی به آنها خواهد داد.و بخاطر همین نمک نشناسی آنها نسبت به ایران و حاج قاسم سلیمانی ،سخت گرفتار خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
همینطور که صهیونیست در مناطق یاغی اطراف ما انواع از آقتها و بیماریها و توطئه ها و حتی زلزله و سیل و خشکسالی مصنوعی برای مردم ایران دریغ نمیکنه شما هم یه مقدار اورانیوم ضعیف شده با پهپاد بپاشین رو سر این مناطق تا ادب بشن و چرتشون بپره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
درختِ دوستی بنشان که کامِ دل به بار آرد نهالِ دشمنی بَرکَن که رنج بی‌شمار آرد

چو مهمانِ خراباتی به عزت باش با رندان که دردِ سر کشی جانا، گرت مستی خمار آرد

شبِ صحبت غنیمت دان که بعد از روزگارِ ما بسی گردش کُنَد گردون، بسی لیل و نهار آرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
شاعر محترم لگبرای کسی که دشمنی تاریخی به ایران داره درخت دوستی کار نمی کنه
اسراییلی ها از ۲۵۰۰سال پیش با ایرانیان دشمن اند
آن زمان که حکم مرگ ۷۰۰۰۰نفر ایرانی را از شاه مست گرفتند و
و ۷ قوم ایرانی را نابود کردند
تا الان ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اونا میخوان نسل ما رو گم کنن شما میخواهین درختدوستی بنشانی
یا خوابی یا سرت زیر برف یخ زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
باید بسیجیا برن ترتیب اسراییل رو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اشتباه ایران این بود که نگذاشت داعش ناموس این خیانتکاران اربیلی را غارت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
این اشتباه نبود بلکه عین مردانگی و مردم داری و دیانت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اگه داعش کردستان عراق را میگرفت، امنیت ما بخطر می افتاد.
دمکرات، کومله و پژاک که عددی نیستن،هروقت لازم بشه چنتا موشک میفرستم خدمتشون
United States of America
Arash
۰۹:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام گرگ بی طمع نیست.نه حضور نیروهای موساد توی اربیل کلا به ضررما میتونه باشه یعنی نیات اونها صدرد پلیدانه است حالا از حیث و دیدگاه اقتصادی همون قضیه نفت میتونه شامل یکی از نیات شوم اونا باشه.اونها از دیدگاه عملیرس متعدی متجاوز محسوب میشند ومتجاوز و بایستی بازور وقدرت نظامی به لانه شون برش گردوند.کردنشینان عراق نیز لااقل به ما دارند نمک نشناسی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
رژیم صهیونیستی در حال متاستاز و سرطانی کردن مناطق خودخوانده ای است که سرمست از خیال مستقل شدن چشمانشان را از دیدن دشمنان واقعی جهان کور کرده است
واین نوکیسه ها این را نمیفهمند که عایدی غیر از پیشمرگی صهیونیست نصیبشان نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۰:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
پرواضحه که به دنبال تحقق نیل تا فراته
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
گول این سبیهای کلفت سرکردگان کرد ( دمکرات و کومله پزاک .... ) را نخورید // مرد نیستن // همه وطن فروش و خائن به قوم کرد هستن // برای تشکیل سلطنت تن بهر جنایتی میدن
Canada
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
منصور حقوقت و دادن روغن گرفتی آفرین برو دیگه حرف نزن مفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس 9: 23
حقوق و چربی شما را اسرائیل و آمریکا داده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خودت هم فهمیدی چی نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
منصور دمت گرم واقعا مرد نیست یه مشت پست فطرت احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
کمپ کانادا چه خبر روغن ندارید چرا حسودی می کنید می گم براتون بفرستند از آلبانی
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۰۰:۲۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
الحق والانصاف
Germany
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
دنیا باید حضور شما را در همه جای دنیا تحمل کند ولی شما تحمل نمیکند چه شاگردان خوبی هستید که تفکر و اخلاقتان کپی پوتین شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
کپی پوتین بودن که از مردم و همتباران و مرز های خود در مقابل جهانخواران دفاع می کندبد است؟ اما نوکری دشمنان انسانیت و دیانت و خالقان داعش و آرامش زنان و کودکان منطقه خوب است ؟ فروش نفت به اسرائیل چه تفاوتی با فروش دختران کرد بین داعشیان دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خدا روشکر کپی پوتین شدیم خیلی مرده دومین مرد جهانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
فعلا از روغن توی آلمان چه خبر شنیدیم گرون شده ۱ یورو شده ۷ یورو
حالا مگه ما کجا حضور داریم توی عراق سوریه لبنان فلسطین
که همش اسلامیه ولی چرا باید صهیونیست ها در عراق حضور داشته باشتد ؟
چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
از پوتین عصبانی باش واز این عصبانیت بم .................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
جای تاسف است برای کشور ی که سرزمینش اینگونه اداره شود کردهای عراق داخل عراق هر طور و با هر کشوری دیگر و بخصوص جنایتکار ان صهیونیستی داد و ستد داشته باشند برای همین است که عراق هیچ زمانی روی خوش نمی بیند و برای ما هم همیشه دردسر درست مى کنند به قول معروف که مى گویند در اقلیمی دو پادشاه نگنجد خدا را سپاسگزار یم در مملکتی زندگی می کنیم با تمام مشکلاتی که هست اما تصمیم گیری کلیدی برای مملکت با دولت است.
Germany
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
شما فضول همه کشورها شده اید و امان از وقتی که اتم هم دست پیدا کنید انزمان هیتلر باید شما را سجده کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
فضول جهان سرطان اسرائیل است که در تمام جهان خدعه و دسیسه و نیرگ می کند و جا پای انگلیس استعمارگر گذاشته است و با یاری آمریکا سرطانش متاستاز گرفته است به گونه ای که جهان را به مرحله انفجار و نابودی کشانده است ! ما دست رسی به اتم پیدا کرده ایم اما معتقد به بمب اتم و کشتار جمعی نیستیم و اسرائیل برای همین اقتدار و نجابت ایران آتش به منطقه انداخته است و شما کرد ها را سپر دفاعی وجود منحوس خود و نیات پلید خود کرده است ! فعلا که هیتلر در مقابل اشغالگری و مکاری اسرائیل جنایتکار و آمریکای جهانخوار سر تعظیم فرود آورده است و جهان از سادگی هالو ها به خود میلرزد .
کرد ها از اصیلترین نژاد های ایران بوده و هستند و سه قوم ماد و پارت و پارس از یک مادر می باشند اما چه قرابتی باید بین اسرائیل جهود عبری با کردها می تواند باشد غیر از سوئ استفاده کردن و تشویق به جدایی طلبی برخی از سران کرد برای جدایی طلبی ظاهری و احساسات کودکانه حاکمتی که هر گز به واقعیت نخواهد رسید . و تنها نتیجه دراز مدت آن ادامه جنگ و آشوب و قتل و جنایت و تروریسم خواهد بود . از روزی که دوباره ناموستان توسط نوکران و جیره خواران صهیونیسم خرید و فروش شوند بترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
هیتلر برای کشور و کشور کشایی خود تلاش می کرد ، روسیه برای امنیت مردم و مرز های خود تلاش می کند ؟ ایران برای اتحاد و همبستگی و آرامش منطقه تلاش می کند شما چه کسانی را نوکری و سجده می کنید ؟ شما شما با آبنبات حکومت کردی گاه برای روسیه و گاه برای انگلستان و آمریکا و اکنون برای یهود دم تکان می دهید و دست آخر در مقابل جنگ و آوارگی و عقب ماندگی از هر کدام یک استخوان واقعی هم نگرفتید . تجزیه عثمانی و چند پارچه شدن کردستان کار انگستان عزیزتان بود و جنگ نابودگرتان نتیجه دساویزیتان به قدرت های روس و آمریکا بود که تعهدی به غیر از منافع خود به چیز دیگری ندارند و شما را مانند خروس جنگی فقط با هیاهو و ایجاد احساسات تشویق به نوک زدن می کنند و خود از دور نشسته و تخمه می شکنند . آیا دوران کودکی منطقه به سر می آید و بزرگتر می شویم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
هرکی میخواد سجده کنه بکنه وظیفه اشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
۱۰:۳۷
چجوریه آمریکا برای دفاع حقوق بشر به همه جا حمله میکنه لال میشید
نکنه حقوقی که از الپهلوی میگرید قطع می کنن
اگه ما مستعمره روسیه شدیم ان موقع پس چطور مستعمره چین بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
فضول هرگز نیاسود!!!نه ببخشید حسود هرگز نیاسود،اصلا قاطی کردم........
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۰:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
بد بخت بی غیرت دشمن اومده نزدیک خانه ات باید حساسیت به خرج داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
هرکشوری برای سیاست خارجی ودفاعی خود درهمه کشورها نه تنها جاسوس دارد بلکه بعنوان وابستگان نظامی هم فعالیت داردهمانگونه که ما درکشورها همین کارهارا صورت میدهیم یعنی باید هم انجام بدهیم اسرائیل هم یکی از ان کشورهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر رژیم صیهونیستی
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۰۸:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
در شگفتم که چرا ایران به حضور ارتش اسرائیل در باکو هیچ واکنشی نشان نمیدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
نه تنها ما جنگ طلب نیستیم و فقط از وجود خود و هویت خود جانانه دفاع می کنیم بلکه سعی در آرامش همسایگان هم داریم تا به خود آیند و تصمیم درست اتخاذ کنند ! علاوه بر این واکنش نشان دادن اصول و قواعد عقلانی و نظامی و موقعیت زمانی و مکانی می طلبد و نباید به خاطر یک دستمال قیصری رابه آتش کشید.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
باید تمام خیانتهایی و یا همکاریهایی که از کردستان عراق و عده ای از مسولین عراق و آذربایجان با صهینویستها میشه و لیه امنیت ایران عزیز است بدون فوت وقت و کوبنده پاسخ داده شود و صهینویستها بدانند که محور مقاومت در عراق هرگز حضور صهیونیست را درکشورش نمیپذیرد و علاوه بر آن ماهم مخالف هرگونه حضور صهیونیست در کشورهای همسایه خود هستیم و میدانیم که حضور آنها برای ایجاد ناامنی در ایران است پس بایدبا تمام توان هر نوع حضور و پایگاه صهیونیست را در کردستان و یا آذربایجان نابود کنیم.مرگ برصهیونیست جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
حتی یک اسراییلی هم مضره
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۸:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اگر مستشاران اسرائیل دراربیل هستن در عراق و سوریه و آذربایجان و ترکیه هم هستند .اما این مظلوم کشی مردم بیگناه چیزی دیگر نیست .نباید بزدلانه باشیممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
در کشورها حضور رسمی دارند اگر دچار خطا برای کشور ایران شوند آن کشور مسئولیت دارد باید پاسخگو باشد ولی در کردستان عراق مسئولین این منطقه حضور انهارا کتمان می کنند چرا که اینها از نظر حکومت مرکزی رژیم غاصب هستند و در عراق جای ندارند و اقدام به ناامنی در ایران می کنند بنابراین باید نابود شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
نباید احمق هم باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
مسعود بارزانی اینقدر پَست و حیوان شده که فراموش کرده اون زمانی که اربیل بدست داعشی افتاده بود که دست پرورده ی صهیونیست ها بوده‌!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
مستشاران ایران در لبنان و سوریه و یمن همان کاری را می کنند که موساد در اربیل!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اگه مستشاران ایران در لبنان و سوریه نبودن ، الان شما باید زیر چکمه های داعش بودی و ناموس شما هم دست داعشی ها
جوانان ایران رفتن و شهید شدن تا ناموس این کشور دست داعشی ها نیفته
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۰۸:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
مرده شور این مقایست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
چه مقایسه بی مزه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
صدردصد یهودی هستی و ایرانی نیستی
Iran (Islamic Republic of)
محسن رفیعی
۰۹:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اگر نکنن و نمی کردن، کی به شما الان پول می داد تا این حرف ها را بزنید، در ضمن بدون فعالیت ایران در سوریه و عراق شما اگ عضور داعش و یا منافقین یا گروه دیگری نبودی و جزء مردم عادی بودی، مطمین باش با آمدن داعش ناموست رو به باد داده بودی و اون جون کثیفت هم داده بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
موساد 74 سال است که با دسیسه قدرت های غرب و سوء استفاده از موقعیت ، و با تجاوز و جنایت شکل گرفته است و در تمام 74 سال وجودی خود در حال جنگ و فتنه و نامردمی است ، در حالی که کرد و ترک و عرب و ایران هزاران سال باهم زیسته اند و همه حق آب و گل و همسایگی و حتی خونی دارند ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
تروریستهای آمریکایی که در همه جای دنیا هستند چی؟همین اطراف کشور ایران. ژاپن و......
تفاوت اینجاست که آمریکاییها و اسقاطیلی ها از هیچ تجاوز و چیزی دریغ ندادند ولی از مستشاران ما در همه این کشورها به نیکی و مردانگی یاد می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
این گرانی ها همه اش تقصیر آمریکا و انگلیسه اون خانمم که اونجاست طرفدار شاهه مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
aa
۱۰:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
لطفا همه چیزو با هم قاطی نکنید این گرانی ها حاصل بی کفایتی دولت مردان پرمدعای ماست که تا به قدرت رسیدند تمام وعده های تو خلی سال قبلشونو فراموش کردند ضمنا همینها سالهای قبلم میگفتند گرانی ها به خارج ربطی نداره و از بی کفایتی دولت وقته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
زدی به هدف اما حالاست که شاخک برخی از سوسک ها بجنبد و تمام وکمال گرانی ها را به داخل ربط دهند و تاثیری تحریم های بی سابقه و گرانی جهانی را نبینند ! اینان یا سر شوخی دارند و یا مار های موذی ( مار موذهای ) هستند که دوست و دشمن نمی سناسند و فقط نیش می زنند و اقتضای ذاتشان این است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ما یک ضرب المثل داریم میگه (ایت آش کمین قاتشپ)
یعنی مثل آش سگ قاصی شده که مصداق حرف شماست
گرانی ها که تقصیر دولت و ملته چون موقعی که قرار نیست چیزی هم بشه باز احتکار می کنن و خرید اضافی می کنن تا
دلال ها از فرصت استفاده کنن
تقصیر تحریم هم هست البته ن زیاد ۲۰تا۳۰ درصد
جنگ اوکراین که تاثیر داره البته نه برای ایران
دولت مردی که ۱۰ ماه آمده نمی تواند توی ده ماه کار ۸ سال را انجام دهد لطفا به او وقت بدهید و مشکل اصلی مدیران میانی
یعنی رییسان بانک شهرداران شهر های کوچک مدیران استانی
و دلال ها هستند که به گروهی خاص وصل اند و با جو سازی رسانه ای هنوز گرانی نشده جنس را ۱۰برابر گرانتر می فروشند
من نمی گویم دولت مقصر نیست می گویم دولت تنها مقصر نیست من و شما هم مقصر هستیم
عزیزان من دزدم که میوه را گران تر می فروشم
دزدم که روغن را قایم می کنم تا بجای ۶۰ تومن ۷۰ تومن بفروشم
دزدم که من که وام ودیه را بجای مستجر به برادرم که ۳ خانه دارد می دهم
من دزدم که برای اینه شیر بیشتری بفروشم در شیر آب می ریزم
من دزدم که‌کالای که به قیمت قبل خریدم را به قیمت الان می فروشم
من دزدم ............
آخرین اخبار