تامین اجتماعی با ۹ مرکز درمانی ارائه خدمات می کند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : این مدیریت اکنون با ۹ مرکز درمانی، شامل ۲ بیمارستان و هفت درمانگاه و پاراکلینیک به مردم استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

میثم حجتی‌پور گفت : اکنون در بیمارستان شهدا ۱۱۰ تخت و در بیمارستان حضرت معصومه (س) ۱۰۲ تخت فعال بستری و در مجموع ۲۱۲ تخت فعال در این مراکز وجود دارد.

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هزار و ۲۳۹ مرکز و تعداد پزشکان طرف قرارداد با این مدیریت ۵۱۷ نفر است.

هم اکنون ۷۸۰ هزار نفر در استان کرمانشاه یعنی معادل ۳۹ درصد جمعیت استان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

پارسال بیش از ۲ میلیون و ۸۵۹ هزار مراجعه (بصورت سرپایی، بستری و پاراکلینیکی) به مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

از این تعداد بیش از یک میلیون و ۴۴۴ هزار مراجعه بصورت سرپایی پاراکلینیکی و بیش از یک میلیون و ۳۹۶ هزار مراجعه هم بصورت سرپایی به پزشکان بوده است.

پارسال ۱۹ هزار و ۶۱ بیمار در بیمارستان‌های شهدا و حضرت معصومه (س) مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بستری و از این تعداد ۱۰ هزار و ۶۸ بیمار جراحی شدند.

 در سال ۱۴۰۰، چهار هزار و ۵۵ زایمان در بیمارستان حضرت معصومه (س) به ثبت رسید که معادل ۳۰ درصد کل زایمان‌های استان بوده است.

 تعداد پرونده‌های بیماران مزمن در واحد‌های تابعه ۴۲ هزار و ۶۰۰ مورد است.

در پارسال و بر اساس ارزشیابی‌های انجام شده در قالب درجه اعتبار بخشی بیمارستان‌های تابعه هر ۲ بیمارستان زیر مجموعه این مدیریت (بیمارستان‌های حضرت معصومه (س) و شهدا) به عنوان بیمارستان‌های درجه یک معرفی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار